Quad rijders in Gelderland opgelet!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Quad rijders in Gelderland opgelet!

Bericht door Boncari »

Ik weet een heel mooi crossterrein aan de wencopperweg in Barneveld (Google Earth ong: 52 09'50.32" N 5 36'59.95" E). Het is een terrein van de gemeente waar je mag crossen (de politie is een keer geweest en zij er niets van Glimlach ). Het is een mooi terrein met een paar grote zandhopen, er wordt dan ook regelmatig gecrosst.

Nu is mijn idee om een keer af te spreken om er met wat meer quads te gaan crossen, wie vind dit een goed idee?

Reacties graag.
chupkes
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door chupkes »

Lijkt me cool, ik woon in barneveld, kom zeker keer kijken dan.. Zit helaas zonder quad atm :P
BBO
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door BBO »

Als mijn quad weer gemaakt is ga ik daar ook zeker een keer kijken! maar dit zal nog wel enige tijd gaan duren.

Gr Bas
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Basbemboom schreef:Als mijn quad weer gemaakt is ga ik daar ook zeker een keer kijken! maar dit zal nog wel enige tijd gaan duren.

Gr Bas
Meld het maar als die gemaakt is, ik hoop dat het snel is :p .
Als de maïs eraf is maken we een baantje op een maïsland bij mij in de buurt, daar kun je ook wel langs komen, weet je zeker dat je geen last hebt van crossmotors.

Wat voor een quad heb je?
BBO
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door BBO »

Ik heb nu een raptor 660. Had daarvoor breeze, blaster en warrior. Welke quad heb jij?
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Basbemboom schreef:Ik heb nu een raptor 660. Had daarvoor breeze, blaster en warrior. Welke quad heb jij?
Ik heb een bruin 250 :oops: , is eigenlijk niet om mee te crossen, maar het gaat heel goed.
En ik ben al bezig met een andere :D !

De twee waarmee ik cross hebben allebei een raptor 350.

Heb je je raptor in elkaar gereden?
BBO
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door BBO »

Nee een maat van mn broer heeft m tegen een boom gereden.. maar de schade word door hem betaald. Bijna alles komt er nieuw onder. Naar wat voor een quad ben je nu oppzoek dan? En een met of zonder kenteken. Mn raptor is trouwens met kenteken

Gr Bas
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

ik kwam een jaartje of wat geleden nog wel eens in de wencopperweg, daar zat toen een kantoor van het bedrijf waar ik voor werk
never drive faster then your angel can fly
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

leuk van jou om dit zo uitgebreid te melden! laten we er nu met 500man naartoe stuiven...
niet echt slim boncari, wijzig je post en spreek af met mensen van de streek, maar maak deze info niet openbaar, je smijt je eigen ruiten in door dit bekend te maken.
greetz
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

Robby schreef:leuk van jou om dit zo uitgebreid te melden! laten we er nu met 500man naartoe stuiven...
niet echt slim boncari, wijzig je post en spreek af met mensen van de streek, maar maak deze info niet openbaar, je smijt je eigen ruiten in door dit bekend te maken.
greetz
ik denk niet dat er plots een massale opkomst zal zijn hoor , zo ver zal het wel niet gaan...

als hij nu gewoon met wat forum leden eens wil samen gaan crossen , waarom niet ? :D
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Robby schreef:leuk van jou om dit zo uitgebreid te melden! laten we er nu met 500man naartoe stuiven...
greetz
Hoe meer zielen hoe meer vreugd :p was mijn gedachte.
Zoveel mensen komen er nou ook weer niet. Ten eerste kan niet iedereen iedere week, en ten tweede is het een groot terrein.
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Basbemboom schreef:Nee een maat van mn broer heeft m tegen een boom gereden.. maar de schade word door hem betaald. Bijna alles komt er nieuw onder. Naar wat voor een quad ben je nu oppzoek dan? En een met of zonder kenteken. Mn raptor is trouwens met kenteken

Gr Bas
Ik zoek een quad zonder kenteken, want ik ben nog geen 18 :( .

Een Wolverine 450 lijkt mij wel wat, want ik vind het makkelijk om af en toe een kar erachter te hangen en 4x4'en lijkt mij wel wat , ook vind ik het wel een mooie quad en regelmatig crossen vind ik erg leuk.
Beter dan zo'n model die ik nu heb :p .
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

mooi
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

chupkes schreef:Lijkt me cool, ik woon in barneveld, kom zeker keer kijken dan.. Zit helaas zonder quad atm :P
Mag ik heel misschien weten hoe oud je bent en hoe je heet?

Want ik ga in Barneveld naar het JFC.

Vind je quads zo leuk? 8)
Plaats reactie