###BLACK 350 R STREETMACHINE###
chupkes schreef:Zeer mooie lampjes! Heb je misschien een link voor me waar ik ze evt ook kan bestellen?
http://www.zweirad-voit.de
-
- Quadverslaafde
@Frangler , Idd ik heb ervoor gekozen om het iets hoger vanachter te zetten , ik vind het iets mooier uit komen. Maar als ik het beu ben op een paar minuten staat hij dan terug lager . Ik hou eens van afwisseling
Ja idd hij staat lager dan met de blokjes en met de kw veren , nu heb ik geen blokjes erop staan en toch ligt hij nog lager
@chupkes , ik laat u da zeker weten , als ik ze zelf eens goed bekeken en goedgekeurt heb
Ja idd hij staat lager dan met de blokjes en met de kw veren , nu heb ik geen blokjes erop staan en toch ligt hij nog lager
@chupkes , ik laat u da zeker weten , als ik ze zelf eens goed bekeken en goedgekeurt heb
Weer enkele fijne updates!
Heel knappe veren! Nog lager...GEK! En de billet stukken zijn zoals altijd ook weer heel knap...Het zijn kleine dingen die eigenlijk bijna niet opvallen en waar niemand aan denkt...Jullie wel en dat maakt de quad AF tot in de puntjes!
Heel knappe veren! Nog lager...GEK! En de billet stukken zijn zoals altijd ook weer heel knap...Het zijn kleine dingen die eigenlijk bijna niet opvallen en waar niemand aan denkt...Jullie wel en dat maakt de quad AF tot in de puntjes!
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
-
- Quadverslaafde
-
- Toeschouwer
Kevin, uw quadje is inderdaad een schoon "machien".
Het is eraan te zien dat er met liefde aan gewerkt wordt.
Het is een echte droomquad geworden (prachtige reportage in Activ Quad Magazine trouwens).
Je bent een voorbeeld voor vele liefhebbers en je probeert altijd wat nieuws. Leuk om te volgen.
Ik reed tot vorige week ook met een Raptor 350 (met Yoshi TRC, e.d.).
Aangezien ik toch regelmatig op de baan rijd, ben ik overgestapt op een 700R SE.
Het geld dat ik er anders moest insteken om betere prestaties te bekomen heb ik geinvesteerd in een "zwaarder" model.
Hij zal er wel nooit zo knap uitzien als uw "machien", maar daar heb ik me bij neergelegd.
Doe zo verder en laat je gevoel spreken.
Niet iedereen kan dezelfde quad (of vrouw) het liefst zien, anders zouden we allemaal dezelfde hebben.
(en zouden we niet meer op een ander moeten gaan rijden )
Het is eraan te zien dat er met liefde aan gewerkt wordt.
Het is een echte droomquad geworden (prachtige reportage in Activ Quad Magazine trouwens).
Je bent een voorbeeld voor vele liefhebbers en je probeert altijd wat nieuws. Leuk om te volgen.
Ik reed tot vorige week ook met een Raptor 350 (met Yoshi TRC, e.d.).
Aangezien ik toch regelmatig op de baan rijd, ben ik overgestapt op een 700R SE.
Het geld dat ik er anders moest insteken om betere prestaties te bekomen heb ik geinvesteerd in een "zwaarder" model.
Hij zal er wel nooit zo knap uitzien als uw "machien", maar daar heb ik me bij neergelegd.
Doe zo verder en laat je gevoel spreken.
Niet iedereen kan dezelfde quad (of vrouw) het liefst zien, anders zouden we allemaal dezelfde hebben.
(en zouden we niet meer op een ander moeten gaan rijden )
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrider
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadverslaafde