inbraak!
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
inbraak!
Deze nacht hebben ze ook bij ons ingebroken. Tijdens de dag staat mijn quad buiten te koop, dus wisten ze wat ze moesten hebben. Ze hebben een beveiligde poort zwaar geforceerd en de quad naar buiten geduwd. Gelukkig is het alarm aangegaan en zijn ze gevlucht zonder dat ze iets mee hebben. Een wakkere buur heeft ze zien weglopen. Een eind verder stond een witte ford transit met dubbele cabine en een laadbak met 2 rampen. 99% zeker waren het polen, die rijden nu waarschijnlijk ergens rond in de buurt van Roeselare. De politie is er ook naar op zoek. Dus hou je ogen open, ze hebben wel niets gestolen, maar misschien hebben ze al andere inbraken op hun naam staan.
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
wtf
ze kunnen echt nergens afblijven hé, ik hoop dat ze ze alsnog pakken,maar goed dat je alarm op de quad hebt.
ze kunnen echt nergens afblijven hé, ik hoop dat ze ze alsnog pakken,maar goed dat je alarm op de quad hebt.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer
-
- Pro Quadrider
gelukkig had je een alarm ! de klootzakken !
ze kunnen echt nergens afblijven he !
ze kunnen echt nergens afblijven he !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
- Contacteer:
rappy 700 rijder schreef:een goede tip zet een dikke waakhond in je schuur is beter als een alarm
maar je hebt wel veel geluk gehad en je hebt best kans dat ze nog een keer bij je langs komen
haha goede waakhond hier kom je dus nergens mee
een beetje inbreker weet wel hoe je daar vanaf komt.
alarm werkt beter en gelukkig heeft hij je uit de branding geholpen anders was nu je quad weg en miss nog wel meer.
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrider
- Contacteer:
ik zal hout vast houden maar ik heb dikwijls dat ik s'morgens of s'avonds aankom dat de deuren niet op slot zijn ,is die van ons ze gewoon vergeten op slot te doen of de kinderen en ne harley nemen ze ook graag mee en nu die quad erbij word oppassen ,maar misschien een voordeel bij ons in straat inclusief ik wonen er 4 chauffeur's en tussen 2 uur 5 s'morgen vertrekken we
1% free biker(gaan met die banaan)
-
- Quadrunner
- Contacteer:
laat maar een prof inbreker naar mijn schuur komen hij komt er in maar nooit weer levend uitquad-racerrr schreef:dan knallen ze et beest tog gewoon over hoop.
dus zoals ik al zei een beetje inbreker weet een hond wel op verschillende manieren uit te schakelen als ie iets wilt hebben.
maar voor de amateurs ( inbrekers) is het inderdaad wel een goed alarm en waarschijnlijk hebben ze dan ook nog eens beet
die honden zijn beter als welk alarm dan ook
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
JohnBeton schreef:Ik snap nog altijd niet waarom de wet niet gewoon toelaat je eigendom te verdedigen alsof het je leven is (wettelijke zelfverdediging). Ik denk dat de meeste inbrekers dan wel een keer meer zouden nadenken.
in de meeste gevallen als het ernsitg genoeg is word je wel vrijgesproken na heel wat troelala... degene die op mijnen hof komt en ik geraak eraan, diene steek ik in de grond... die soort zoeken ze toch ni en missen ze ook ni... ze hebben mijnen blade gepikt en ben echt pissig op zo een verhalen...
mijne hof is groot genoeg ik heb hier en daar nog wel een plaatske als het moet
Wanneer gaan ze nu eens leren dat wat van een ander is , daar moet ge afblijven
Ben wel een beetje blij dat ze uw gerief niet mee hebben, de klo...
Wanneer gaan ze nu eens leren dat wat van een ander is , daar moet ge afblijven
Ben wel een beetje blij dat ze uw gerief niet mee hebben, de klo...
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net