inbraak!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
ghostrider1340
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door ghostrider1340 »

ik heb niets tegen de mannen van club 81 maar ben 3 jaar geleden naar buldog basch geweest ,ik en mijn vrienden gaan al 15 jaar naar treffen's (supper ralley,freewheel ,enz) maar toen in england hadden ze bij 2 vrienden geld gepikt s'nachts(allee om 6.00 s'morgens)wij gaan zeggen tegen de mannen(hells angels) weet wat die deden,ze gaven ons ne revolver en zeiden :als je iemand ziet met veel geld schiet hem overhoop no problem zei ie,wij keken naar de politie die buiten stond,ons probleem zei ie die mogen niet binnen dit is ons feest ,ge hebt er goei maar maar ook slechte tussen zitten zo ook als bij ons
1% free biker(gaan met die banaan)
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

stomme vorte boeven , sluit ze allemaal voor de rest van hun leven op ! :x :x

en dan nog die stomme polen , laat ze gewoon niet meer in ons land , die stomme regering toch ! :x
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

roeselare is dan ook wel een trekpleister voor polen he ( accident wagens baan roeselare-menen )
ge hebt er ook goei en slechte he.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

Bericht door Kortvrint »

Sg6 schreef:roeselare is dan ook wel een trekpleister voor polen he ( accident wagens baan roeselare-menen )
ge hebt er ook goei en slechte he.
Ja de route du polonaise heb ik soms nog gehoord :mrgreen:
K'heb nog naar de automarkt geweest met m'n oude peugeot, k'zou daar ook niet alleen willen toekomen hoor, maar daar zijnt wel allemaal noord afrikanen die daar rondlopen. tijdens de week zijn het de polen met hun camionette en remorque.

Maar alé on-topic: Nogal een geluk dat je een alarm hebt, je ziet hoeveel miserie dat u da spaart :duimhoog:
Maar "het probleem" is daarmee nog niet opgelost :x
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

ik hoop dat die flikkers gepakt worden :duivel3:
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

coolboyke schreef: en dan nog die stomme polen , laat ze gewoon niet meer in ons land , die stomme regering toch ! :x

en wie gaat er dan het vuil werk bij ons opknappen denkt ge ?
nen belg ?
zeeeeeker niet die voelen hun meestal te schoon daarvoor + die hebben een pak eisen nog is bij ook .

in knelberoepen is het een luxe om ne pool te vinden , die mensen werken hard voor hun geld en dat voor een minimumloon meeste van de tijd ...
laat ze maar schonekes hier :p :wink:

overal zitten rotte appels , bij ons , bij polen , bij turken , bij marokanen ... alhoewel die laatste heb ik meeste twijfels over :chagarijn:
de kans dat ze die vinden is toch heel miniem + zijt maar zeker dat dat dossierke gewoon geklasseerd word , is geen enkel smurfke dat hem daar moe aan ga maken :afgestudeerd:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Plaats reactie