Evil Raptor schreef:Met de aankoop van een Yamaha kan je niet veel misdoen, Grizzly of Raptor.
Beiden zijn machtige machines.
Een vriend van mij rijdt reeds meer dan 4 jaar met een Grizzly 660 en heeft nog geen enkel probleem gehad en hij heeft hem al goed gebruikt (aanhangwagen en regelmatig eens goed gaan gas geven op landwegen hier in de buurt).
De Raptor 700R is een kompleet ander concept, meer voor de fun. Veel fun.
De Grizzly is meer een werkpaard, waar je uiteraard ook veel fun mee kan beleven.
Het hangt ervan af wat je ermee van plan bent.
Als je bij een grote dealer gaat heeft hij de meeste wisselstukken op stock en indien niet (zoals eerder reeds gezegd) op een paar dagen besteld en geleverd.
Vraag wel eens bij verschillende dealers hoeveel de overnameprijs is, deze kan namelijk veel verschillen.
Veel succes.
Hallo
Ik ga zeker bij nog wat andere dealers kijken maar ik wil wel een goede dealer hebben dan maar iets minder terug voor de polaris Heb dit al eerder mee gemaakt bij een kleine dealer(handelaar) een hoop praat maar niets doen.
Bedankt voor de info.
ik kan je verzekeren dat van der ham een goede man is die ook echt met de spullen komt
ik heb tot nu toe 3 quads bij hem gekocht en altijd heel tevreden over geweest
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
Bedankt voor jullie reactie ik denk dat ik binnenkort nog een keer bij van den ham ga praten
En hoop dat het wat wordt Hij zit op een 15 min rijden bij mij vandaan dus dat is super makelijk
Ben nog even wezen praten bij div dealers maar kan te weinig terug krijgen voor de scrambler en ik heb
geen zin om een gebruikte te kopen.
Dus ik ga de scrambler maar verbouwen als er wat voor te vinden is.