wat is nu de beste quad voor baan en offroad
wat is nu de beste quad voor baan en offroad
wat is nu de beste quad voor baan en offroad,beetje enduro dus waar je niet al te snel revisies moet doen?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
- ronny.haeck
- Quadfanaat
Als het een stevige quad mag zijn , geschikt voor zowel het ruige werk als op de weg cruisen...Honda Trx400 fourtrax.
Heeft misschien geen waterkoeling maar oerdegelijke quad.
Het nieuwe model heeft waarschijnlijk wel waterkoeling maar ik mis dat niet.
Ik doe veel kilometers op straat (+/-7000km tot nu toe) en om de paar weken eens stevig crossen.Heb nog geen noemenswaardige problemen gehad .
Ronny
Heeft misschien geen waterkoeling maar oerdegelijke quad.
Het nieuwe model heeft waarschijnlijk wel waterkoeling maar ik mis dat niet.
Ik doe veel kilometers op straat (+/-7000km tot nu toe) en om de paar weken eens stevig crossen.Heb nog geen noemenswaardige problemen gehad .
Ronny
- cyberdrone
- Quadracer
zeg misschien eerst een wat je budget is
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Quadracer
- Contacteer:
Bombardier Baja X
Heb zelf lang gezocht om een quad te vinden waarmee je perfect mix kan rijden. Heb uiteindelijk een Bombardier Baja X gekocht : PRACHTIG MACHIEN
Kan heel goed volgen met het verkeer, of beter het verkeer kan soms net volgen. In het terrein heeft hij goede verhoudingen en hij heeft al verschillende keren Paris-Dakar uitgereden zonder problemen.
Ondertussen doe ik hem terug weg wegens slechte rug. Ik verkoop hem voor een prik : 6800 euro heeft een 2500km gereden ... voor meer info zie forum te koop.
Groeten en succes met de keuze,
Bart
Kan heel goed volgen met het verkeer, of beter het verkeer kan soms net volgen. In het terrein heeft hij goede verhoudingen en hij heeft al verschillende keren Paris-Dakar uitgereden zonder problemen.
Ondertussen doe ik hem terug weg wegens slechte rug. Ik verkoop hem voor een prik : 6800 euro heeft een 2500km gereden ... voor meer info zie forum te koop.
Groeten en succes met de keuze,
Bart
Wat is zwaar ... nooit moeilijk mee gehad en t geeft toch wel een dikke troef voor op de baan. Enorm stabiel ding. k heb zelf in het verleden met andere sport en 4x4 quads gereden van gerenomeerde merken, als je dan rijd met iets van dit kaliber dan weet je pas wat je gemist hebt. Net hetzelfde voor de achteruit deze mis je niet als het niet gewoon ben !
Groetjes,
Bart
Groetjes,
Bart
Als het zo vervelend is om die jongen te antwoorden dan antwoord je toch nietDozo schreef:of je gebruikt de zoek functie van dit forum, de vraag is tot vervelens toe gesteld ... ff zoeken en je kan 2 dagen posts erover lezen ..
Ik vind de zoekfunctie soms echt niet gericht en je moet soms 2 dagen zoeken voor je een
antwoord hebt.
Trouwens, tzou maar stillekes worden op het forum, niet? Want de meeste vragen zijn al wel eens
gesteld.
@gutte: Ik volg Teunie hierin: raptor 700 en anders ltz 400 of kfx 400
zeer verstandig antwoordwippermx5 schreef:Als het zo vervelend is om die jongen te antwoorden dan antwoord je toch nietDozo schreef:of je gebruikt de zoek functie van dit forum, de vraag is tot vervelens toe gesteld ... ff zoeken en je kan 2 dagen posts erover lezen ..
Ik vind de zoekfunctie soms echt niet gericht en je moet soms 2 dagen zoeken voor je een
antwoord hebt.
Trouwens, tzou maar stillekes worden op het forum, niet? Want de meeste vragen zijn al wel eens
gesteld.
@gutte: Ik volg Teunie hierin: raptor 700 en anders ltz 400 of kfx 400