Yamaha YFZ 450

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

nooit naar die man in geesteren gaan die draait je een poot uit en is niet te vertrouwen
rijd dan iets verder naar van der ham daar kan je op bouwen (ik zat eerst ook bij die gast in geesteren dus ik spreek uit ervaring) :kniktriest:
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
fastrogeke
Quadrider
Quadrider

Bericht door fastrogeke »

hoi.ik vind het een GROTE overstap naar een 450.zeker als je 13 bent.en wat de daeler zegt moet hij weten.hij verkoopt je liever een 450 of 660 dan een 350.denkt ook aan zijn geldlaatje(duurdere quad en meer onderhoud).aangezien je hebt gereden op een 300 en dit niks vond ben ik bang dat het gas op de 450 ook open gaat.en dat is geen probleem,als je maar weet wat de quad doet en reageerd.ik ben op latere leeftijd ook begonnen met een 350 omdat ik geen ervaring had.ben daarna overgestapt naar een 700.moet toch zeggen dat dat een wereld van verschil is qua handling en vermogen.daarna nog een 450 bijgekocht.deze is nog rapper dan de 700.mijn persoonlijke mening is begin met een 350 of 400,zeker gezien je leeftijd.en als je meer ervaring hebt een 450.denk dat veel mensen hier op het forum het met me eens zijn.
MVG fastrogeke
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=404

http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408

mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar

voor de MODS, kijk maar ff in de garage
BBO
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door BBO »

(@ rappy 700 rijder)

Wat is er mis met de man uit geesteren dan? Hij draait je een poot uit, ik zou graag wat van je ervaring met deze dealer willen horen.

Gr Bas
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

Basbemboom schreef:(@ rappy 700 rijder)

Wat is er mis met de man uit geesteren dan? Hij draait je een poot uit, ik zou graag wat van je ervaring met deze dealer willen horen.

Gr Bas
pb
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

ik ben 12 ,en heb een barossa 170 cc 4 takt, en op een circus hou ik alle blasters bij ,(somigen dan die wie een halve garen rijden niet) en optical nicolas kan dat bewijzen ;):P
Ik zouw zeggen begin met een blaster of een 350, dat gaat al hard genoeg ! en ik spreek uit er varing, want heb al eens op een blaster gereden met een fmf uitlaat, en die ging heftig hard ,en ook al eens op een 350 gereden naar 50 meter had ik het gezien ,dat ding ging me veel en veel te hard ! maar ik had toen wel nog nooit op een gereden , dat moet ik wel er bij zeggen.
chupkes
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door chupkes »

Wat zit iedereen plots 350 en 400's aan te raden :P Normaal gesproken wordt er voor iemand van die leeftijd een blaster aangeraden, wat mij ook logisch lijkt. Dit is al een snelle machine. Ik ben 16 en ik heb inmiddels de breeze, blaster, banshee en de raptor 660 bereden. Nu moet ik zeggen dat de laatste 2 echt kicken waren om mee te rijden, die power is echt geweldig, maar de blaster voldeed echt wel aan mijn eisen. Je kunt hier goed mee op het terrein rijden, en baggeren gaat ook nog wel :)

En in prijs scheelt de blaster natuurlijk ook ;)

Succes met je keuze ;) :duimhoog:
flyingquad
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door flyingquad »

wil je een yfz, koop dan een yfz zolang je weet wat je aan kan en jezelf niet onderschat
is er geen probleem.op een recht stuk kan iedereen gas geven.
maar om dan alles toe te gooien en uit te wijken fietser voetganger al ist nen hond.
dan moet de ervaring naar boven komen.
en die ervaring heb je niet met een 50cc.

en als je je verstand gebruikt,draai het vijsje op de gashendel de eerste maanden half in.
zodat je ma half gas kan geven.
Laatst gewijzigd door flyingquad op vr 22 feb, 2008 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door yamaha_764 »

Zoals de meeste voor mij ook al gezegt hebben, het lijkt me niet echt verstandig dat je met een 450 begint. Want dat doe je in feite als je van een "chinese" 50cc en je wil dan gelijk over op een yamaha 450 dan denk ik dat je toch wat gaat beleven. Als je je daarnaast ook nog nadenkt over wedstrijdfen rijden dan zou ik zeggen koop ene blaster en rijd tot je 16 ofzo maar es flink wedstrijden met de blaster en als dat goed uitpakt dan zou ik na gaan denken over een 'grote'... Ik snap dat het mooi is om met ene 450 te beginnen maar wil je nou gauw, vlug,snel een grote waar je voor geen meter mee vooruit komt of wil je goed leren rijden dan zou ik 'gewoon' (net als bijna iedereen van dit forum denk ik !) beginnen met een blaster en opbouwen...
zo denk ik erover,
Guus
Laatst gewijzigd door yamaha_764 op ma 24 dec, 2007 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
::::JoReN::::
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ::::JoReN:::: »

inderdaad, ik ben ook met een blaster begonnen. en ik heb me het nog geen seconde beklaagt. je leert met deze quad echt rijden. ik verkoop trouwens de mijne:

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=20111

:wink:
Suzuki LT-R 450 2006
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Ben van het zelfde gedacht. Bouw eerst eens wat ervaring op met een blaster en ga dan over naar een grotere quad. Want je bent in het begin die power niet gewoon en dan gaat het meestal mis. Een Yfz is niet zomaar een quadje waar ge opstapt he , zonder enige ervaring en daar ook al onmiddelijk mee wilt crossen. :wink:
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Bericht door Thomaz »

vinni_the_racer schreef:Ik heb al een keer op 300cc gereden
ik vind dat eigelijk maar niks
Kijk ze willen u hier ewa raad geven de mannen, van licht te beginnen en zo ..
En als gij denkt dat ge zwaarder nodig hebt omdat een 300 maar niks is dan koopt ge u gewoon ne 450. Ge kijkt te fel naar de Cc en ge denkt dat de 450 de ideale tussenklasser is. Da is dus duidelijk nie zo.
Maja swoit ge ziet maar wat ge doet en laat ons weten wat uw keuze is geworden :wink:
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

als ie het nog kan vertellen dan, na zen eerste rit :roll:

en van welk merk was die 300cc dan? als het zo'n namaak suzuki blok is, zal een blaster hem er wel afrijden
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

als die 300cc van een kawasaki KEF komt stelt dit ook niet veel voor. als je eens met een KSF 250 van kawasaki kunt rijden doen zou ik zeggen maar hou u wel vast want die gaan een stuk beter. ik heb die gehad als eerste quad en ben daar serieus van verschotten wat een power voor een 250 dat die had, is wel een 4 klepper en geen 2 klepper zoals die 300 van kawasaki.

als je dan nog eens met een blaster kunt rijden ook doen die hebben nog meer ze zijn nog vinniger als die 250.
de 250 is wel een 4-takt en de blaster is een 200cc 2-takt de blaster kun je veel gemakkelijker tunen dan de 250 of die 300. neem maar van de meeste aan dat je beter met een blaster begint zijn zeer sterke motors en quads in hun geheel iedere quad kost geld in onderhoud of het nu een 4-T of een 2-T is.
raptor 660 power
ilaya
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door ilaya »

is een honda 400ex niets voor u is een zeer goede quad (ps. heb één te koop staan )
Plaats reactie