Laeger's protrax / 250r
-
- Quadrunner
-
- Pro Quadrider
very nice !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quadrunner
Die kabel is zo lang en is voorzien om daar te hangen. En met die kabel ertussen doe je niet wat je wilDutje#82 schreef:die achterste piggyback hangt nogal ongelukkig denk ik... krijgt niet de afkoeling die hij verdient !
@Twan #33, ik heb er nog maar een 5tal minuten met gereden dus daar kan ik nog niets over zeggen.
@JohnBeton, het is inderdaad een rood quadtech zadelovertrek. Daar heb ik echt achter moeten zoeken om zo nog één te vinden. Het word al 2 jaar niet meer gemaakt voor een 250r en ik vind ze echt mooi. Het is niet alleen een andere stickerset maar compleet andere plastiek. Ik heb de maier ingeruild voor originele en die stickerset zat erop. Je kan het draaien of keren hoe je wil maar originele past gewoon veel beter. Het is wel de bedoeling dat hij andere kleuren gaat krijgen en dat al het blauwe verdwijnt
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
-
- Quadrunner
Bedankt voor de leuke commentaar. Over de kleuren, ik denk dat er zwart ook gaat bij zijn.
Een paar foto's van hoe hij er nu uitziet
En ik weet niet of ik dat al gepost had maar hier zie je ook de paul turner eliminator uitlaat met demper. Hij is wel hoogtoeriger nu wat vermoeiender rijden is, vind ik
Een paar foto's van hoe hij er nu uitziet
En ik weet niet of ik dat al gepost had maar hier zie je ook de paul turner eliminator uitlaat met demper. Hij is wel hoogtoeriger nu wat vermoeiender rijden is, vind ik
trx480r