Aankoop onderdelen via ebay
Aankoop onderdelen via ebay
hallo quadvrienden,
is er iemand die ervaring heeft met onderdelen bestellen via ebay en die dit voor zijn hobby ook voor andere besteld?
ik zoek iemand die voor mij stukken wil en kan bestellen via ebay.
als jij vragen hebt hoe en wat stuur even pb of sms 0472364291
Mvg bubba
is er iemand die ervaring heeft met onderdelen bestellen via ebay en die dit voor zijn hobby ook voor andere besteld?
ik zoek iemand die voor mij stukken wil en kan bestellen via ebay.
als jij vragen hebt hoe en wat stuur even pb of sms 0472364291
Mvg bubba
Raptor 350
Hoi, ik heb hier ervaring mee.
je moet sowiezo even een paypal acount aanmaken, dat is zo gedaan. en het is de veiligste manier van betalen.
probleem is een beetje het versturen. dit wilt nog wel eens met wat moeite gaan.
je moet, omdat je iets invoerd, invoersrechten betalen, is een een bepaald percentage van je aankoops bedrag. (vraag daarom of de verkoper het voor max 50 euro als waarde op wilt geven)
verder doet de duane niet echt veel moeite voor je, en wilt het nog wel eens een week tot een maand daar blijven liggen.
het is een beetje een gok die je moet nemen. ik zou het ook alleen doen als het echt een onderdeel is dat hier niet verkrijgbaar is.
meestal lijkt het wel goedkoper in de us, maar met de verzend kosten + invoerskosten + het risico dat het wel aankomt. lopen de koste al aardig op.
succes met je aankoop !
je moet sowiezo even een paypal acount aanmaken, dat is zo gedaan. en het is de veiligste manier van betalen.
probleem is een beetje het versturen. dit wilt nog wel eens met wat moeite gaan.
je moet, omdat je iets invoerd, invoersrechten betalen, is een een bepaald percentage van je aankoops bedrag. (vraag daarom of de verkoper het voor max 50 euro als waarde op wilt geven)
verder doet de duane niet echt veel moeite voor je, en wilt het nog wel eens een week tot een maand daar blijven liggen.
het is een beetje een gok die je moet nemen. ik zou het ook alleen doen als het echt een onderdeel is dat hier niet verkrijgbaar is.
meestal lijkt het wel goedkoper in de us, maar met de verzend kosten + invoerskosten + het risico dat het wel aankomt. lopen de koste al aardig op.
succes met je aankoop !
of als de verkoper het als "gift" kan verzenden. dan betaal je ook geen ivoersrechten 
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
helaas is dat niet zo.Sebastien schreef:of als de verkoper het als "gift" kan verzenden. dan betaal je ook geen ivoersrechten
de kans is wel kleiner, maar als het een beetje groot pakketje is, doen ze alsnog een steekproef.
de beste manier van verzende is wel verzenden als gift met max value $25. en dan double boxed.
en het liefst geen factuur mee laten sturen.
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
vanuit de states bestellen is 80% van de gevallen goedkoper. inlcusief verzending, invoerkosten,...
ik bespaarde me hier 60 tot 80euro mee. en ik had het op 2weken.
ik bespaarde me hier 60 tot 80euro mee. en ik had het op 2weken.
Laatst gewijzigd door OpticalNicolas op di 16 okt, 2007 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

Ge moet idd gewoon een Paypal account aanmaken en 1 of andere credit card hebben zoals : VISA, AMERICAN EXPRESS enz...
Van alles wat ik tot nu toe in de States, Cannada of Australië besteld heb is ALLES aangekomen.
Natuurlijk zijn er op de delen invoerrechten te betalen. Op alle delen die gewoon via de brievenbus komen betaald ge niets. In andere gevallen betaald ge idd invoerrechten op de waarde van het pakket.
Dus neem even contact op met de verkoper en vraag of hij de rekening zo laag mogelijk kan maken, of eventueel als gift kan opsturen. Dit laatste is niet dikwijls het geval.
Vele verkopers doen er echter in het begin niet aan mee. Pas als ze zien dat ge een regelmatige koper zijt en een correcte en betrouwbare klant, doen ze het wel. Geloof me zendingen naar het buitenland boeken ze bij hun ook liever lager in zodat de winstmarge voor hun groter ligt.
Enkel ligt hierin natuurlijk weer het probleem dat ge geen rekening hebt van de werkelijke waarde indien ge dit nodig acht.
1 zaak kan ik u met zekerheid zeggen en dat is namelijk : de onderdelen in de States enz... zijn aanzienlijk goedkoper dan hier en vaak kan men er spullen kopen die men hier gewoon niet verkrijgen kan.
Van alles wat ik tot nu toe in de States, Cannada of Australië besteld heb is ALLES aangekomen.
Natuurlijk zijn er op de delen invoerrechten te betalen. Op alle delen die gewoon via de brievenbus komen betaald ge niets. In andere gevallen betaald ge idd invoerrechten op de waarde van het pakket.
Dus neem even contact op met de verkoper en vraag of hij de rekening zo laag mogelijk kan maken, of eventueel als gift kan opsturen. Dit laatste is niet dikwijls het geval.
Vele verkopers doen er echter in het begin niet aan mee. Pas als ze zien dat ge een regelmatige koper zijt en een correcte en betrouwbare klant, doen ze het wel. Geloof me zendingen naar het buitenland boeken ze bij hun ook liever lager in zodat de winstmarge voor hun groter ligt.
Enkel ligt hierin natuurlijk weer het probleem dat ge geen rekening hebt van de werkelijke waarde indien ge dit nodig acht.
1 zaak kan ik u met zekerheid zeggen en dat is namelijk : de onderdelen in de States enz... zijn aanzienlijk goedkoper dan hier en vaak kan men er spullen kopen die men hier gewoon niet verkrijgen kan.
AmenCharger69 schreef:
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
ghostrider1340
- Quadrider

- Contacteer:
voor mijn harley heb ik toen veel in duitsland gekocht (en doe ik nog)scheelde ook een paar honderd euro per artikelKEVIN-RAPTOR #6 schreef:Idd van sommige onderdelen weten ze hier gewoon nog geen bestaan van.
als je een bod moet doen niet te veel op bieden eigenlijk alleen maar op de laatste minuut dan moet je bieden scheelde voor mij veel in de aankoop prijs ,en vervoerskosten van oostenrijk was 25 euro daar kun je uw auto nog niet voor buiten zetten ,via iche heb nu ook iets uit de usa gekocht is eigenlijk de eerste keer
1% free biker(gaan met die banaan)
yep en dat is dankzij u dat ik dat weetCharger69 schreef:@ ICHE
Tja zo is het toch, gij weet het ook hé
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;