Filterstof
-
- Quad Expert
Filterstof
Iemand een idee waar ik van die mousse kan krijgen van plusminus 0.5-1cm dikte, tis omdat ik nog veel te lang zal moeten wachten op een powerlid en met dit weer kan je beter aan je quad prutsen, kben niet zo'n modderbeer
Ik zou van de 1 of de andere zijn stock lid overkopen en zelf iets fabriceren.
Misschien wat verduidelijking omtrend de gewenste mousse: kijk naar je schuimfilter, en beeld je dat in in platte vorm.
Misschien in een winkel waar je isolatiemateriaal kan krijgen?
tnx!
Ik zou van de 1 of de andere zijn stock lid overkopen en zelf iets fabriceren.
Misschien wat verduidelijking omtrend de gewenste mousse: kijk naar je schuimfilter, en beeld je dat in in platte vorm.
Misschien in een winkel waar je isolatiemateriaal kan krijgen?
tnx!
White LTZ-450 - powered by MSD -
Hoeft toch allemaal niet.
Je neemt gewoon de mousse van een twinair luchtfilter en snijdt het uiteinde ervan af zodat je een ronde filter krijgt met aan twee kanten een opening.
Dan hoef je er nog alleen maar met een schaar door te gaan in het midden en je hebt een plat oppervlak dat perfect is voor dit probeersel
Je neemt gewoon de mousse van een twinair luchtfilter en snijdt het uiteinde ervan af zodat je een ronde filter krijgt met aan twee kanten een opening.
Dan hoef je er nog alleen maar met een schaar door te gaan in het midden en je hebt een plat oppervlak dat perfect is voor dit probeersel