Ik volg dit forum al een tijdje, maar dit is mijn eerste post hier op het forum.
Misschien mij effe kort voorstellen..
Een maand of 2 geleden besloot ik om mij een quad aan te schaffen.
Verschillende mensen raadden me een Blaster een als eerste quad, dus kocht ik er een tweedehands.
Ik heb hier veel plezier aan gehad, zeer fijn voor in 't bos ..
Maar omdat ik ook wat langere afstanden wou doen op de baan wou ik toch iets zwaarders.
Na veel zoeken en vergelijken (oa. ltz400, kfx400, raptors) viel mijn oog op een Raptor 660.
Vorige week ben ik dan bij iemand particulier gaan kijken, en de quad zag er zeer goed onderhouden uit...
Ik was helemaal verkocht.. Ik vroeg of ik er een testrit mee mocht malen, en dat was geen enkel probleem.
Ik merkte toen wel dat de quad moeilijker startte, maar de verkoper zei dat deze quad dat altijd had, dat je het gewoon gewend moest worden, en een beetje spelen met de gas.
Ok, ik geloofde het, en ben er een testrit mee gaan maken.
De testrit viel heel goed mee,quad bolde heel goed... dus heb ik besloten hem te kopen.
Eergisteren avond had ik de quad eindelijk thuis. Dus gisteren natuurlijk meteen de baan op ermee he
 . Ik merkte wel dat hij weer zo moeilijk startte.
. Ik merkte wel dat hij weer zo moeilijk startte.Na een uurtje wou ik weer gaan rijden, en bleek de motor totaal niet meer te starten. Ik hoor gewoon een zoem geluid, maar hij "pakt" de motor niet meer mee...
Ik blijk dus ook het "raptor kwaaltje" aan de hand te hebben van de startkoppeling. Hier op het forum heb ik gelezen dat dit wel meer voorkomt.
Natuurlijk niet plezant als je de quad nog maar 1 dag hebt, en dan weer >300 euro moeten uitgeven aan een defect.. Voel me redelijk bedrogen door de verkoper, want het kan toch niet zijn dat hij dit echt niet wist. Ik heb met hem gebeld, maar hij deed dus echt alsof hij van niets wist enz ...
De quad is nu binnen in de shop om te herstellen. Ik hoop ik dat ik dan eindelijk volledig kan gaan genieten van mijn Raptor.
Als hij terug is ga ik er zeker wat foto's van posten

Greetz

en hou hem goed bij in de onderhoud !
  en hou hem goed bij in de onderhoud !  

.alleen spijtig dat et hier allemaal natuurgebied is
 .alleen spijtig dat et hier allemaal natuurgebied is  
 .
. .
 .
 die eens goed hun vet gegeven achteraf , deed goed maar centen hadden we niet terug natuurlijk
  die eens goed hun vet gegeven achteraf , deed goed maar centen hadden we niet terug natuurlijk