JR Productions: langspeelfilm

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...

Zou jij zo'n DVD wensen?

Ja
29
74%
Nee
7
18%
Weet het nog niet
3
8%

Totaal aantal stemmen: 39

JR
Quad Master
Quad Master

JR Productions: langspeelfilm

Bericht door JR »

We zijn nu al iets meer dan een jaartje aan't crossen op parcour. Nu begint het bij mij te pieken om aan een echt grootschalig project te beginnnen. Hiermee bedoel ik een een langspeelfilm. Iets dat +- 1 uur echt beeldmateriaal heeft dat bewerkt is (zoals in Fallout, Carpe Diem, Huevos). Daarnaast wil ik ook nog wat extra materiaal erop zetten.
Natuurlijk zoiets vraagt vééél tijd en zeker evenveel inspanning, anders zou het geen uitdaging zijn.

Hier is wat ik voorlopig in gedachten heb:
Films:
1:Pont-Des-Vaux
2:Berk-Sur-Mere
3:Davy in Frankrijk
4:Jan in ...
5:Finale BQR (St Denis)
6:Finale MCLB (Pamel)
7:FMX
8:Een Nederlands competitiewedstrijd (MON?)
9:Promille Quadracing (zeker niet te vergeten)
10:EK Race en of echte Inter Nations => Race('s) met echte toppers
11:Promille Quadracing Day
...
Extra:
1:Crashes :muur:
2:Bloopers :lol:
3:Interview :?:
4:Niet getoonde beelden
5:Achter de schermen

Zo staat het ongeveer met de gedachten. Ik zoek nog een kers op de taart ("Race" met toppers) maar de taart zelf ontbreekt ook nog 2 a 3 films. Het leukste is op een afgesloten parcour zitten met toppers, maar dat is niet zo eenvoudig om die 2 dingen tegelijkertijd te vervullen :? .
Ik weet niet of er echte 4x4 is met utility quads, want daar weet ik bar weinig van :oops: .
Zijn er mensen die nog andere mooie of mooiere races weten in de buurlanden van Belgie? Of heeft er iemand nog een idee'tje of ik weet niet wat ... Laat je maar horen.
‰ Quadracing Team
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

Heel mooi initiatief.
Is wel veel werk zo'n film maken.

Ga je dit wel alleen aankunnen?

Aan mij ben je zoiezo al een Dvd kwijt.
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

misshien ook deeltje supermotard :D :D
zitten er hier genoeg op het forum hé :wink:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ja, is inderdaad leuk ook een deel Supermoto te doen, is namelijk ook echt vet om te filmen en mooie actie. Hier in NL zijn ook mooie wedstrijden en mooie banen (cross).
Misschien wat rijders tips (dmv interviews) ertussen van de pro's. Le Touquet er ook in opnemen aangezien dat toch wel hoog op het vaandel staat bij quadrijders.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

schitterend idee :tongduim: jou kennende komt dit zeker in orde.juist de verplaatsingen niet onderschatten als je zulke wedstrijden wilt filmen of je zou moeten proberen met een mx-team mee te reizen ofzo...
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
JR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JR »

misshien ook deeltje supermotard
Ga ik zeker doen, SM komt er zeker in :knikduim: Waar het juist wordt weet ik nog niet... Bedankt voor het idee'tje DaZoe en Vyrena
Ga je dit wel alleen aankunnen?
Goeie vraag! Normaal gezien wel, 't is tot hiertoe ook altijd gelukt. MAAR met twee ben je altijd beter, je kan dan bijvoorbeeld 1 bocht met 2 filmen (altijd leuk voor de monatage) of gewoon met beide rondlopen (2 maal het beeldmateriaal).
Gedacht is zeker al opgekomen om nog een camera te kopen, maar dat zal pas in 2008 zijn. 'k Weet al welke da'k wil, maar 'k ga nog efkes wachten :kniktriest:
Endurance is zeker te doen op mijn eentje aangezien die lang genoeg duren. Enige waar ik wat bang voor ben is de korte races en daar zou de 2de camera zeer nuttig zijn.
Misschien wat rijders tips (dmv interviews) ertussen van de pro's
Bedoel je "Tips and Trics"-achtig?
Is zeker een mogelijkheid, maar John Natalie Jr was me wel eventjes voor. Wat mss wel kan is uitleg bij een bepaald (gekend) parcour. Lijkt me nuttiger want daar kan je dan ook de leerstof in de praktijk brengen :afgestudeerd:
Le Touquet er ook in opnemen aangezien dat toch wel hoog op het vaandel staat bij quadrijders.
Als ik me niet vergis is dat 2 februari, dan heb ik mss nog een examen aangezien m'n examenperiode tot dan loopt. Dat weet ik pas binnen enkele weken. Ik dacht aan Berk meer omdat No Limit hier op't forum zei dat die mooier is... Ik zou echt niet weten welke ik best neem. Allebei kan ook altijd :D
juist de verplaatsingen niet onderschatten als je zulke wedstrijden wilt filmen of je zou moeten proberen met een mx-team mee te reizen ofzo...
Daar zeg je mijn grootste zorg... Ik heb nog geen auto aangezien ik in mijn laatste jaar op de unief zit. Das een voordeel want ik heb in juli, augustus en septemer tijd (als ik geene 2de zit heb), nadeel is dat je nog niet op eigen benen staat.
Ik ga zeker eens kijken naar welke ik zelfstandig geraak, de rest zal oftewel bedelen worden of liften :crosser:
‰ Quadracing Team
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

Tzou schitterend zijn, ik zou zeker ene kopen.
Als je nog iemand nog hebt om gefilmd te worden, ik wil wel wat spelen voor de camera :crossercool:
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

Als je nog iemand nog hebt om gefilmd te worden, ik wil wel wat spelen voor de camera :crossercool:[/quote]

ze zoeken nog iemand voor het hoofstuk "crash" :)
never drive faster then your angel can fly
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

:lol:

meestal ben je er een tijd mee bezig met een film maken,
maar na een poostje stop je ermee, dus ik zou er niet veel vertrouwen in hebben :oops:
Groetjes thuis!

:D
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Beetje tips en tricks achtig ja, zou wel leuk zijn. En uitleg over bepaalde crossbanen zouden wel lekker zijn, zoals rijlijnen, springen, starten, banden enzv.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

en XC? als je dat wil filmen kan ik u daar wel aan helpen
we hebben bijna maandelijks een XC rit (van een "hoger" niveau waar soms hele steile hellingen of afdalingen worden genomen(crashes incl :mrgreen: )
De ritten vinden plaats op vershillende locaties in belgie, natuurlijk zijn de Ardennen dé ritten bij uitstek.
laat maar iets horen als je interesse hebt.(kan je meteen eens zo een ritje meemaken :D )
Erasmus all the way!
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

wantjes #9 schreef:en XC? als je dat wil filmen kan ik u daar wel aan helpen
we hebben bijna maandelijks een XC rit (van een "hoger" niveau waar soms hele steile hellingen of afdalingen worden genomen(crashes incl :mrgreen: )
De ritten vinden plaats op vershillende locaties in belgie, natuurlijk zijn de Ardennen dé ritten bij uitstek.
laat maar iets horen als je interesse hebt.(kan je meteen eens zo een ritje meemaken :D )
dit is zeker de moeite om te filmen, is altijd spectaculair bij erasmus :D
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

:D gij hebt u goe geamuseerd voor uw eerste rit hé :applaus: zo moet dat zijn jong :wink:
Erasmus all the way!
JR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JR »

@Wantjes=> Kan je me foto's ofzo eens doorsturen? Lijkt me zeker interessant!
@Vyrena=> Kga daar eens goed over nadenken. Welke baan en en zo'n dingen. Om heel eerlijk te zien weet ik niet of het mogelijk. Waarom? Ik ben daar 100% afhankelijk van de rijder. Zelf weet ik iets, maar veeeel te weinig om zo iets te doen. Dus bij deze wie zich geroepen voelt om te helpen?
Weet niet of Jan/Davy/No Limit deze topic volgen, zouden jullie eens kunnen zeggen wat jullie zien zitten om mee te doen?
Maakt het plannen al veel concreter :)
@Auke: Ik zal je zeker wel eens tegenkomen. Een E-ATV mag er ook inkomen. Misschien kunnen ze (e-atv e w-tec) eens naast elkaar rijden :wink:
meestal ben je er een tijd mee bezig met een film maken,
maar na een poostje stop je ermee, dus ik zou er niet veel vertrouwen in hebben
Ik ga echt geen topic beginnen en mensen optrommelen moest ik het project niet tot een goed einde brengen!
Eerst veel blabla en dan niets, daar hou ik zelf ook niet van. I hate all show and no go :wink:
Bij deze voor verdere vergissingen te vermijden=> tegen eind volgend jaar zal hij er moeten zijn.
‰ Quadracing Team
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Randy Yamaha »

wanneer is de realese :P:P
Plaats reactie