hoeveel staan er nu 8 of 12 kan effe niet volgen
ik kom zondag kijkje nemen denk dat ik rechtstreeks naar de quads loop de rest intresseerd me niet echt
fototoestel gaat zeker mee
sorry dazoe
staat wel dat delriva en co de laatste waren . en die CO daar zit tommi bij maar was de enige die ik wist te bereiken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Ik was daar inderdaad eerst en moest echt wel zoeken waar de quads moesten staan, bleek dat de plaats iets verschoven was dan op het plannetje voorzien was.
Ik ga ook morgen langs, ben wel benieuwd om de schoonste quads samen op hun paasbest te zien staan.
Hoop vandaag al foto's te zien, dus laat maar komen.
we hebben uwe quad wel iets moeten draaien maar staat nog als eerste allemaal mooi langs elkaar 8 stukt op 15 cm van elkaar onder 45 graden op het stuk tijgetje en ik gaan rond 5 u door zijn vandaag
Groetjes Kris
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
yamahakoppel schreef:we hebben uwe quad wel iets moeten draaien maar staat nog als eerste allemaal mooi langs elkaar 8 stukt op 15 cm van elkaar onder 45 graden op het stuk tijgetje en ik gaan rond 5 u door zijn vandaag
Neem dan maar wat foto's en post ze maar snel. Ik neem morgen ook mijn kodakske mee, zijt gerust.
Gingen ze daar dan nog paaltjes met touw rond zetten want daar stond nog niks toen ik daar was, enkel het tapijt lag daar.
hierbij onze bijdrage van al een voorsmaakje van het tuningsalon
nu nog een paar extratjes
en onder tussen ook al 3 nieuwe dingen gekocht voor op mijn quadje (warrior)
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op zo 11 nov, 2007 10:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
Het had precies niet veel nut dat ik de mijne op het hoekje had gezet, nu staat hij ergens middenin. Daarvoor moet ge dus uwen eerste zijn.
Om achteraf uw schoonste plaats door een ander zien ingenomen te worden.
@Yamahakoppel: blijkbaar zijn er die er anders over denken dan jij.
Meer woorden maak ik hier ni meer aan vuil