Bedankt voor het snelle en duidelijke antwoord.
Ook 100 maal bedankt voor het aangeboden zitje
Wat je zegt over die tips and trics is juist. Het kunnen overbrengen is zeker even belangrijk dan het kunnen. (dat had ik geleerd vanuit de paardensport). Iemand die het doet moet dus beide zeker goed kunnen. Niet eenvoudig dus. Vandaar dat al zei dat ik volledig afhankelijk ben van de rijder.
Wat het betreft van beter op een parcour zijn met enkele rijders en dan oefenen tot het juist is =>ook 100% gelijk. Heb daar zeker aan gedacht, MAAR das ni simpel. Een parcour voor jou alleen hebben ... met daarenboven de rijders. Daar zie ik me niet baas over. Misschien is er één uitzondering, Westdorpe. Mooi parcour en dat zou ik nog kunnen bemachtigen zonder me blauw te moeten betalen. Een probleem, we willen van't jaar ne Quaddag organiseren en die zal daar ook wss zijn. En tweemal hetzelfde parcour... Daar heb toch twijfels over. Maar als jullie een dagje westdorpe zien zitten dan is het een snelle keuze. Ik herinner mij dat Jan daar goed kan springen

. En een race'ke tussen die 2, dat was in de MCLB toch ook niet slecht. Heb ook gezien op de Erasmus foto's van Sangatte dat het daar vrij rustig is. Klopt dat

Want dat parcour is ook

. Die natuurlijke hoogteverschillen

. Daar valt zeker iets met doen. Vandaar het idee voor kers op de taart.(top rijders op mooi parcour)
Langdradig zal een "clipje" niet worden (tenzij je nu al een van m'n filmpjes langdradig vindt). Welke cross het nu ook is, het zal max 5 minuten duren. Waarom? Dat is de maximum lengte van een liedje. De lengte van elke clipje kan je dus vergelijken met de huidige filmpjes.
De eerste ronden zijn idd het interessants. Iedereen zit nog fris en ze staan allemaal nog kittig

. Dat had ik al ondervonden bij peet107. In't begin loop ik me zot, want overal wordt er gevlogen. Ook bij start rijdt iedereen millimeters van elkaar, crashes zijn dus niet veraf
Waarom Le Touquet en Berk => 2 verschillende races. En de filmpjes van Le Touquet die ik gezien heb tonen dat de natuur er ook mooi. Dus als je alles samen ziet, ja dan geef ik Vyrena gelijk. Dat is een hoogmis. En Berck zal ook super zijn want daar wint Jan weer