GRIZZLY PROBLEEM

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
HUYBRECHTS
Toeschouwer
Toeschouwer

GRIZZLY PROBLEEM

Bericht door HUYBRECHTS »

hoi, mijn grizzly was net gereviseerd en ik heb een hele tijd kunnen rond rijden tegen 100 km/u en na een tijdje nam de snelheid af?
nu is mijn max snelheid 89 km/U ... weet iemand hoe dit komt ?

Mvg Kevin
yamahakodiak
Quadracer
Quadracer

Bericht door yamahakodiak »

je vario zal waarschijnlijk vuil zijn

ben je onlangs diep onder water geweest ?
yamaha grizzly 700fi
HUYBRECHTS
Toeschouwer
Toeschouwer

yamahakodiak schreef:je vario zal waarschijnlijk vuil zijn

ben je onlangs diep onder water geweest ?
;-) natuurlijk , alles wa vuil en vies is daar zit ik in . :crossercool: :crosser:
helpt het als ik dan de zwarte kap afdraai zodat ik de vario zie en de riem en zie ik dan vuil of zal het intern zitte ?

Mvg Kevin
yamahakodiak
Quadracer
Quadracer

Bericht door yamahakodiak »

kijk zo hoort dat :duimhoog:

je zal je kap eraf moeten halen

en ook intern zal je hem moeten schoonmaken
yamaha grizzly 700fi
HUYBRECHTS
Toeschouwer
Toeschouwer

yamahakodiak schreef:kijk zo hoort dat :duimhoog:

je zal je kap eraf moeten halen

en ook intern zal je hem moeten schoonmaken
mag volgens mij niet of is dit normaal

Hoi , ik heb vandaag mijn kap eraf gedaan en ik vond er een klein schroefje in maar kon niet vinden vanwaar het kwam .
het ding heeft redelijk rondgevlogen bnnenin maar gelukkig niet teveel ernstige schade .
mijn riem is tussen elk tandje gescheurd en dit vind ik een raar ding , dat mag volgens mij niet of is dit normaal ?
het is pas een nieuwe riem dus denk niet dat die nu al zou mogen gescheurd zijn .

MVg Kevin :punk:
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Normaal is dat niet als je het mij vraagt :? Misschien is dat schroefje de oorzaak van je gescheurde riem.
Raar maar waar in mijn vario is er ook iets aan het rammelen en ga hem zaterdag ook eens openen .. k'ben curieus en hoop dat ik ook niet teveel schade heb. :|

Ik denk toch dat het best is de riem te vervangen, en misschien te zoeken vanwaar dat schroefje nu komt, om eventuele problemen in de toekomst te voorkomen (ik ben verre van ne mecanieker, maar t'is maar een idee..)
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
HUYBRECHTS
Toeschouwer
Toeschouwer

cyberdrone schreef:Normaal is dat niet als je het mij vraagt :? Misschien is dat schroefje de oorzaak van je gescheurde riem.
Raar maar waar in mijn vario is er ook iets aan het rammelen en ga hem zaterdag ook eens openen .. k'ben curieus en hoop dat ik ook niet teveel schade heb. :|

Ik denk toch dat het best is de riem te vervangen, en misschien te zoeken vanwaar dat schroefje nu komt, om eventuele problemen in de toekomst te voorkomen (ik ben verre van ne mecanieker, maar t'is maar een idee..)
ik heb alles grondig nagekeken en vind nergens een plekje waar dat kleine schroefje zou kunnen zitte , laat je weten wat dat gerammel bij jou is dan worden we daar eventueel ook wijzer van :crossercool:

Mvg Kevin :punk:
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Will do !
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Plaats reactie