Als je ooit je band van de velg hebt en hij moet er terug op (dit kan lastig zijn omdat de lucht wegloopt langs de kier) moet je er iets licht ontvlambaars inspuiten (aanstekergas bijv) als je dan een vuurtje bij houd klapt de band netjes op zijn plek . (zelf getest werkt ook met remmenreiniger )
let op dit dient als noodoplossing en kan best gevaarlijk zijn als je teveel gas gebruikt
band van de velg
-
- Quadracer
- Contacteer:
band van de velg
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Wel een gevaarlijke oplossing.
Als ik nieuwe banden opleg, dan draai ik het ventiel eruit zodat ik veel lucht kan inblazen, en gelijktijdig de band op de grond laten botsen. Hij moet maar heel eventjes sluiten om druk op te bouwen en dan gaat het vanzelf.
Eens als de band erop ligt, laat je de overtollige druk weglopen en draai je het ventiel er terug in.
Klaar is kees
Als ik nieuwe banden opleg, dan draai ik het ventiel eruit zodat ik veel lucht kan inblazen, en gelijktijdig de band op de grond laten botsen. Hij moet maar heel eventjes sluiten om druk op te bouwen en dan gaat het vanzelf.
Eens als de band erop ligt, laat je de overtollige druk weglopen en draai je het ventiel er terug in.
Klaar is kees
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
- Contacteer:
Wij hadden dit afgelopen weekend aan de hand bij een jeep en de enige compressor was een ingebouwde van een vrachtwagen die had nooit genoeg druk ineens om de kier te dichten. Ik had dit wel es gezien op discovery en toen probeerde we het en plop hij zat goed zoals gezegtenkel noodoplossing en alle voorzichtigheid in acht nemen
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."