morg iedereen wie gaat morge naar strand race van redbulll en doen er ook quad mee nie alleen motor cross
ik denk dat ik met de quad gaat
Laatst gewijzigd door stonlymolony op za 17 nov, 2007 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
2007 Acces Streak 50 H Long xxl Bromfiets quad lim ed .met alarm.
.racevario.en lier.veeren hoesen .quad hoes handvaten.en hevelhoesjes
en blowtje in de morge is en dag zonder zorge
quadje schreef:ik ga ook
weet iemand of er ook tentjes staan
met kleding en jassen
gr peter
dat zal vast wel, aangezien het gratis evenement is, moet de organisatie het van sponsers hebbe.
en sponsers proberen weer geld te verdiene op zo,n dag.
Vorig jaar lekker met warme haard en dikke deken met chocomel naar de tv gekeken, zie je het meermalen mooier dan kou staan te leien ergens gepropt op de boulevard.
ik was ook heen maar werd aan de kant gezet naar anderhalf aan twee uur in de fille gestaan hebben met en werk bus en de pollietie rotterdam was in den haag razia aan houden schaam lullen dus trug gereden en thuis gekeken
stonlymolony schreef:ik was ook heen maar werd aan de kant gezet naar anderhalf aan twee uur in de fille gestaan hebben met en werk bus en de pollietie rotterdam was in den haag razia aan houden schaam lullen dus trug gereden en thuis gekeken
Alweer ?
Je kan anno nu niet eens normaal naar een evenement zonder dat de mannetjes in het Blauw gaan "zoeken"net zo lang tot ze een prent kunnen schrijven.
Heb al van meerdere autotuning evenementen gehoord waar op alle toegangswegen naar het evenement gecontroleerd werd op "aftermarket" matriaal (denk aan het donker maken van de ruiten, lampen in allerlei varianten e.d.)
erg triest dat de overheid op deze manier,een "snelle"manier van geld verdienen heeft gevonden.
ja jo en dan van roterdam he westland kwammen ze t**ring m****len hy we moesten en papiertje laaten zien van de vezekkering dat wou hy dat daar heen ging ryden wat en m**g*ll
je bent nie anwoord verplicht zeggen ze dan
Laatst gewijzigd door stonlymolony op ma 19 nov, 2007 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
stonlymolony schreef:ja jo en dan van roterdam he westland kwammen ze teering megolen hy we moesten en papiertje laaten zien van de vezekkering dat wou hy dat daar heen ging ryden wat en megoll
je bent nie anwoord verplicht zeggen ze dan
gelieve normaal nederlands proberen te typen want versta er maar de helft van...