Ik weet precies wat je bedoeld:D beetje mobieler is altijd fijn. Zit zelf namelijk ook in een rolstoel dus ben ook niet zo mobiel.broeders schreef:ik wil niet in een hoekje gaan zitten .
met een quad wordt ik weer mobiel.
ik heb er zin in .
lekker door de bossen en boere paatjes.
gas er op.
groetjes ben
Maarja dan weet nu het hele forum dat:p heb het lang stil gehouden maar er zijn wel meer mensen hier die problemen met hun benen hebben dus ik geef het maar gewoon toe.
Vandaar altijd een automaat.
Was t moeilijk een mooie quad te vinden? Wij zijn hier ook op zoek na een quad voor mijn vader die wel gewoon kan lopen enz. Maar ik wil graag een automaat voor mijn vader kan ik er ook nog es mee rijden maarja heb een eigen breeze die doet het prima! geen wegtoelating das kloten en ik zou door problemen met mij zicht ook nooit een B-rijbewijs kunnen bemachtigen maar heb wel een bromfietscentificaat. Maar das niks waard zn 50cc quadje. Vandaar dat ik maar een 1258cc heb zonder wegtoelating beetje op t erf rondrijden.
Heeft u ook nog foto's? Ik zie z'n SMC wel zitten echt iets voor mn pa 300cc maar heeft ie ketting of cardan en wat is topsnelheid zo ongeveer?
bvd
Gr Koen