sym 300s

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

broeders schreef:ik wil niet in een hoekje gaan zitten .
met een quad wordt ik weer mobiel.
ik heb er zin in .
lekker door de bossen en boere paatjes.
gas er op.
groetjes ben
Ik weet precies wat je bedoeld:D beetje mobieler is altijd fijn. Zit zelf namelijk ook in een rolstoel dus ben ook niet zo mobiel.

Maarja dan weet nu het hele forum dat:p heb het lang stil gehouden maar er zijn wel meer mensen hier die problemen met hun benen hebben dus ik geef het maar gewoon toe.

Vandaar altijd een automaat.

Was t moeilijk een mooie quad te vinden? Wij zijn hier ook op zoek na een quad voor mijn vader die wel gewoon kan lopen enz. Maar ik wil graag een automaat voor mijn vader kan ik er ook nog es mee rijden maarja heb een eigen breeze die doet het prima! geen wegtoelating das kloten en ik zou door problemen met mij zicht ook nooit een B-rijbewijs kunnen bemachtigen maar heb wel een bromfietscentificaat. Maar das niks waard zn 50cc quadje. Vandaar dat ik maar een 1258cc heb zonder wegtoelating beetje op t erf rondrijden.

Heeft u ook nog foto's? Ik zie z'n SMC wel zitten echt iets voor mn pa 300cc maar heeft ie ketting of cardan en wat is topsnelheid zo ongeveer?

bvd

Gr Koen
YAMAHA BREEZE 125cc
broeders
Easy Quadrider
Easy Quadrider

sym 300 s quadlander

Bericht door broeders »

http://www.quad-infos.com/photos-essai- ... 300-s.html
daar heb je wat info.
of bij google sym 300 s quadlander in vullen krijg je ook info .
vr.gr.ben
Ploeg
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: sym 300s

Bericht door Ploeg »

Hallo Ben en anderen,

Goed om te horen dat ie goed bevalt.
Ik ben vorige week bij Quadparadijs geweest, inderdaad fijne uitleg en volop keus.
Ik ben toch nog een beetje aan het twijfelen geraakt. Er stond ook een Polaris Sawtooth, die was qua opstap wel makkelijker dan de Sym beetje vergelijkbaar met mijn Breeze dat is ook zo'n opstapding en toch ben ik ook toe aan iets met wat meer vermogen. Ik vond hem overigens niet zo mooi als de Sym en ik denk dat het ook een kwestie van wennen is dat opstappen. Misschien toch nog maar een keer naar Beek en Donk afreizen.

Gr. Ploeg

Toegevoegd na 3 minuten:

Hallo Ben en anderen,

Ik ben vorige week bij Quadparadijs geweest, inderdaad fijne uitleg en volop keus.
Ik ben toch nog een beetje aan het twijfelen geraakt. Er stond ook een Polaris Sawtooth, die was qua opstap wel makkelijker dan de Sym beetje vergelijkbaar met mijn Breeze dat is ook zo'n opstapding en toch ben ik ook toe aan iets met wat meer vermogen. Ik vond hem overigens niet zo mooi als de Sym en ik denk dat het ook een kwestie van wennen is dat opstappen. Misschien toch nog maar een keer naar Beek en Donk afreizen.

Gr. Ploeg

Toegevoegd na 2 minuten:

Hallo Ben en anderen,

Gr. Ploeg
broeders
Easy Quadrider
Easy Quadrider

sym 300s

Bericht door broeders »

de opstap gaat goed
ik ben er goed over tevreden.
rijd ongeveer 90.
en hij is sterk.'
niks trilt er los.
ik heb er nu 1300 kilometers mee gereden.
heb er nu ook een aan hanger achter .
van een honda goldwing.
mooi zwart laten spuiten.
vr gr ben
broeders
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: sym 300s

Bericht door broeders »

broeders schreef:de opstap gaat goed
ik ben er goed over tevreden.
rijd ongeveer 90.
en hij is sterk.'
niks trilt er los.
ik heb er nu 1300 kilometers mee gereden.
heb er nu ook een aan hanger achter .
van een honda goldwing.
mooi zwart laten spuiten.
vr gr ben
Plaats reactie