FlangleR schreef:beter voorkomen noem ik datCharger69 schreef:Als ze een quad willen hebben zullen ze hem ook hebben. Ik zag op het motosalon ook al dat zo goed als iedereen zijn nummerplaat had afgedraaid uit angst dat ze hem nadien zouden komen stelen vermoed ik.
Wel ik vraag me toch af hoe jullie dat op de baan doen want dan hangt de plaat er toch ook op en kunnen ze u ook volgen hé !
Trouwens een nummerplaat kan niet zomaar door iedereen getraceerd worden hoor. De kans zit er eerder in zoals ik al zei dat ze u volgen. Ook een mogelijkheid tegenwoordig is dat ze u met 2 van de quad afmeppen aan een stoplicht en ermee vertrekken. QUAD-NAPPING ! Wat gaan jullie hier dan tegen doen ? Uzelf vastmaken met een ketting aan de quad
Nee nee het is zoals ik zeg er zijn andere manieren dan hem uit de garage of stalling te stelen hoor
ge moet ze daar op zo een beurs de pap niet in de mond geven ook niet
Begrijp het verschil niet goed hoor. Ik zei toch al dat het niet zo simpel is om een nummerplaat te traceren. Dus of ze er nu ophangt op een beurs of niet, het zal niet veel uitmaken hoor.
Ik heb het bij 3 kenissen bij de Federale nagevraagd, en volgens hun is het onmogelijk voor een niet bevoegd persoon om een nummerplaat te traceren zonder de nodige bevoegdheid.
Trouwens op een beurs staan nog veel duurdere dingen dan quads. Moeten al deze eigenaren enz... nu ook telkens paniek hebben ?
Neem er gewoon een all risc verzekering op en ge zijt gerust.
Nu iedereen mag zijn idee hierover hebben, maar ikzelf ga niet met een fobie door het leven dat ze iets komen stelen hier.
Dus wat mij betreft back on topic.