Hoi,
Ik had eerst een durablue achteras, hier heb enkele problemen mee gehad dat de passing van lager niet correct was waardoor ik om de x aantal weken nieuwe lagers mocht monteren, locknut kwam ook altijd los. Deze as heb ik dank zijn ralph in garantie gehad en ben ik voor een LSR achteras gegaan. Deze achteras is heel goed qua kwaliteit. Jammer genoeg heb ik deze as ook aan de vaantjes geholpen doordat carrier in 2 gebroken is en hierdoor de as heeft doen inslijten, was er te laat bij bij het probleem anders ree ik nog met een LSR achteras. Hier had ik geen problemen met moeren die lossen.
Nu heb ik een RPM achter as en die komt qua prijs overeen met een LSR. In de VS blijkt dit de sterkste achteras te zijn volgens grafieken

. Moeren heb ik ook geen problemen mee die lossen.
Nog steeds tevreden erover. Hier heb je ook levenslange garantie op. Op de acheras hebben ze Dominator II erin gesableerd wat dus wel mooi is. 1 probleem ze hebben het ondersteboven gedaan

, blijkbaar de maandag ochtend gedaan en dachten ze dat de remschijf links zat. Verder is er een serienummer in de achteras gegraveerd.
Persoonlijke voorkeur zou voor mij een LSR zijn. RPM komt op 2e plaats (heb die nog maar 5 maand).