papieren warrior. mag maar 60?
papieren warrior. mag maar 60?
op mijn papieren van de warrior staat dat ik maximaal maar 60 mag.
maar hij is wel ingeschreven als personen auto. wat nu? mag ik de 120 op de snelweg of maar de 60?
maar hij is wel ingeschreven als personen auto. wat nu? mag ik de 120 op de snelweg of maar de 60?
- raptor350
- Quadracer

Bij mij raptor staat er max.speed = 70km/u
En bij KW : 7.4 ...
Ze maken dat gewoon zo minimaal zodat je minder belastingen enzo moet betalen , wat natuurlijk positeif is voor de verkoop ( hier dus voordeel yamaha ) = mss meer verkoop omdat de verzekering en ... goedkoper is
En bij KW : 7.4 ...
Ze maken dat gewoon zo minimaal zodat je minder belastingen enzo moet betalen , wat natuurlijk positeif is voor de verkoop ( hier dus voordeel yamaha ) = mss meer verkoop omdat de verzekering en ... goedkoper is
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
Ik had ook een warrior en heb het uitvoerig uitgezocht.
en het geeft verder geen probleem.
ALLEEN MAG JE MET EEN WARRIOR NIET OP DE AUTOSNELWEG.
Door de beperking van 59 km per uur wordt je uitgesloten voor de autosnelweg.
een voertuig moet minimaal 60 halen voor de wet om de autosnelweg op te mogen , nu loopt je warrior wel harder maar het gaat om wat er op papier staat in je papieren staat max 59 km per uur.
Je mag dus overal rijden waar auto's mogen rijden behalve op de autosnelweg.
Rij je op een autoweg en rij je 80 km per uur is er niets aan de hand.
dit mag je gewoon.
Alleen op de autosnelwegen mag je niet komen.
Nu ligt het een beetje aan de agent(weet hij hoe de wet in elkaar steekt) of je een bekeuring krijgt.
Dit zijn regels geldig in Nederland.
en het geeft verder geen probleem.
ALLEEN MAG JE MET EEN WARRIOR NIET OP DE AUTOSNELWEG.
Door de beperking van 59 km per uur wordt je uitgesloten voor de autosnelweg.
een voertuig moet minimaal 60 halen voor de wet om de autosnelweg op te mogen , nu loopt je warrior wel harder maar het gaat om wat er op papier staat in je papieren staat max 59 km per uur.
Je mag dus overal rijden waar auto's mogen rijden behalve op de autosnelweg.
Rij je op een autoweg en rij je 80 km per uur is er niets aan de hand.
dit mag je gewoon.
Alleen op de autosnelwegen mag je niet komen.
Nu ligt het een beetje aan de agent(weet hij hoe de wet in elkaar steekt) of je een bekeuring krijgt.
Dit zijn regels geldig in Nederland.
-
Koen Berendsen
- Quadrunner

Haal eerst je rijbewijs maar es:pquad-racerrr schreef:oh maar er staat wel dat hij toch 60 magdus dan zou ik erop mogen
of?
Klopt ik las ook ergens dat je op de papieren 60 of hoger moet hebben voordat je de autosnelweg op mag.
zitten er nu geen problemen bij de verzekering? stel je knalt met 80 tegen een andere auto. ben je dan nog wel verzekerd want je hebt toch minimaal 20 km/h te hard gereden volgens de papieren.
Ach dat papierzooi zit nooit goed in orde.
Er moet es een nieuwe wet komen.
groeten!
YAMAHA BREEZE 125cc
Ik heb er nooit geen problemen mee gehad.Koen Berendsen schreef:zitten er nu geen problemen bij de verzekering? stel je knalt met 80 tegen een andere auto. ben je dan nog wel verzekerd want je hebt toch minimaal 20 km/h te hard gereden volgens de papieren.quad-racerrr schreef:oh maar er staat wel dat hij toch 60 magdus dan zou ik erop mogen
of?
hoe het presies in elkaar zit moet je bij je verzekeringsagent navragen.