een quad is onder catogorie rollend materiaal bij mijn weten dus zal zeker en vast geen inboedel zijn
moesten ze hem stelen en je bent verzekerd (welk al peperduur zal zijn) dan nog zal je deel moeten laten vallen (franchise of hoe noemt dat) en zal het wel eerst eens deftig worden uitgepluist of je hun niet probeert in het zak te zetten ...
als ik jouw was zou ik die centen sparen en zelf steken in degelijke beveiliging ipv hun zak
just my thought
DaZoe schreef:een quad is onder catogorie rollend materiaal bij mijn weten dus zal zeker en vast geen inboedel zijn
moesten ze hem stelen en je bent verzekerd (welk al peperduur zal zijn) dan nog zal je deel moeten laten vallen (franchise of hoe noemt dat) en zal het wel eerst eens deftig worden uitgepluist of je hun niet probeert in het zak te zetten ...:
omdat ik mijn garagebox huurde heb ik dat wel kunnen doen
maar idd ze betalen je niet de volgende dag
zijn bij mij wezen kijken en al raport opgemaakt bla bla bla
dus ik zou er niet op rekenen dat je je geld direct terug hebt
gaat zich er niet om of ik alles terug krijg of direct maar gewoon dat ik ooit iets terug krijg dat hij onder de verzekering valt mocht hij ooit eens niet goed afgesloten staan thuis.
je moet altijd denken als het erop aankomt de verzekering alles zal doen en draaien om niet te moeten opdraaien .
tenzij je héél goede klant bent met bv zaak met pak wagens en dergelijke dan zullen ze niet al te moeilijk doen
is nu eenmaal het gangetje van zaken spijtig genoeg
Als je een diefstal verzekering hebt worden er altijd eisen aan het slot gesteld. Bij mij moet het voldoen aan het ART4 keurmerk. Je moet ook kunnen aantonen dat die met zo'n slot vaststond wanneer die gestolen word. Bij dergelijke sloten krijg je ook altijd een nummer wat je kan opgeven aan je verzekeringsmaatschappij.