Kerstcross Stekene 2007

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
JR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JR »

doubletracing schreef:JR ge zijt ne crack in uw vak :applaus: we want more :honger: :honger:
Voor het einde van't jaar komt er nog eentje ... en dat zal zeker even goed zijn... :engel: :duivel3:
‰ Quadracing Team
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

he ik heb het kunne zien :mrgreen:
vet filmpje! :knikduim:
JR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JR »

Klein vraagje ... :?:
Als je de muziek niet goed vond, kan je dan eens een, volgens jou, leuk liedje doorsturen? Dan weet ik wat de smaken zijn en kan ik daar in de mate van het mogelijke rekening mee houden. Zo hoeft het niet altijd hetzelfde geluid zijn van geslachte schapen :wink:

:wijzen: Nogmaals bedankt voor de positieve en opbouwende comments.
‰ Quadracing Team
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

yo ik ben meer dance gericht maar voor mij hoef je dat niet te veranderen ik kijk naar het filmpje het geluid maakt me niet veel uit :wink:
al hoor ik liever het geluid van de quad's zelf dan muziek maar ja das ieder zijn zin natuurlijk :mrgreen:
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

nice work ! maar mss ook fijn als ge ook de andere rijders wat meer gefilmd had :D
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

je moet eens proberen om het geluid van de quad er meer laten door te komen op sommige plaatsen. Bv als je in een draai staat en je ziet de quad aankomen, eens hij in de bocht(dicht bij de camera dus) is zou je het geluid van de quad er moeten laten doorkomen, als hij dan wegrijdt van je kun je het laten uit-faden. Het kan ook op niks trekken hé, 'k weet het niet; eens testen hé...
Erasmus all the way!
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ik vindt wantjes zijn gedacht nie zo slecht je kan dat misschien is proberen :wink:
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ik vind het echt steeds beter worden. Ik als mierenneuker moet er natuurlijk iets over zeggen: soms als hij door een bocht rijd, dan valt de helm net buiten beeld. Kijk, het is natuurlijk moeilijk om dat helemaal te volgen omdat het allemaal vliegt en rijd en doet. Maar mss daar wat meer op oefenen. Soms zoom je iets in op bv de rijder of de machine, maar het komt over of je hem niet helemaal in het beeld kan krijgen. Daarom of helemaal in beeld, of zoals in Huevos zoomen op bv de achterbrug of voorarmen of bost en hoof rijder.
Montage is lekker, ziet er goed uit en niet te lang. Lekker om weg te kijken. Zoiets zou ik uren achter mekaar kunnen kijken van verschillende wedstrijden. Soms vind ik Huevos wat te langdradig worden.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
JR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JR »

@ Vyrena: klopt 100% wat je zegt. Maar het was al 2 maand geleden dat ik nog eens had gefilmd + jan rijdt anders dan peter. Dus het was wat aanpassen. Om de redenen die jij zegt, vind ik dat het filmen beter kon. 't Is niet slecht, maar er is zeker ruimte voor verbetering :) .
Ook een van de redenen voor "verkeerd" inzoomen is dat het bar koud was. Je trilt dan harder. Daarnaast film ik nog altijd zonder statief.
@ Wantjes/airwolf: Dat heb ik al gedaan hoor (Erasmus en Lille-Comines). Maar voor dit filmpje was ik het vergeten... :oops:
@Blaster-boy: Is wel waar, maar dat is niet eenvoudig. Er zijn aanzoeken genoeg hoor. In Pamel heb ik dat gedaan. Dan heb een filmpje gemaakt van de finale, ook van erasmus en dan nog van twee zondagen in westdorpe.

Als je een persoon volgt (meestal m'n broer), dan loop je al van her naar der. Dan is er nog weinig tijd en aandacht om nog andere rijders te filmen. Tenzij je je telkens op één plaats zet en pas verandert van locatie als je iedereen gefilmd hebt.
‰ Quadracing Team
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Uiteindelijk zijn de manches dan te kort he :p Heb ik ook altijd met fotograveren, ze mogen van mij nog wel langer rijder (behalve als ik mee doe dan:P)

Als het koud is, is het inderdaad veel moeilijker. Heb ook weleens gefilmd, maar krijg na 2 min al een lamme hand. Is echt niets voor mij.
Als je dan ff niet bezig bent geweest met filmen en is het altijd ff wennen weer. Heb ik ook met mn camera. Het duurt dan even voordat het weer terug komt :P

Ik vind het buiten dat; gewoon goed! Ben al blij dat iemand zo`n initiatief neemt!
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

airwolf schreef:ja ik kan hem ook niet zien hij blijft gewoon de ganse tijd laden en er verandert niets :cry:
Bij mij hetzelfde :(
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

Knap fimpje, nice done :knikduim:
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
JR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JR »

Kan bij deze zeggen dat er naast een kerstgeschenkje ( Kerstcross) ook nog een nieuwjaars cadeau'tje opkomst is ... Het zal online komen tijdens de laatste dagen van 2007.
Het zal de moeite zijn :duivel2:: Westdorpe 07-10-2007 en 14-10-2007 met de muziek van "The Fallout 3" Trailer :punk:
‰ Quadracing Team
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

mooi filmpje :applaus:
2-takt zal altijd het beste blijven :)
master18
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door master18 »

JR, zeer mooi in beeld gebracht man! Ik was zelf aanwezig die dag en ik moet zeggen dat ik na het zien van jou filmpje onse Jan zo weer voor me ziet voorbij zoeven. Het was heerlijk om te zien hoe hij over het parcour zweefde, en jou fimpje brengt dat mooi in beeld. :applaus:
groetjes van quadrider#48 vmcf
http://quad48vmcf.skyrock.com/
Plaats reactie