hey , zoo wie de titel als zecht ,waneer heb je nieuwen vernodig, als je wielis maakt en springt ?
ik heb een barossa 170 cc van 2006 , en meschien dat ik nieuwen veren ging kopen , maar is dat echt nodig als je wielis trekt en hoog springt ? zoo jhaa welken kan ik het beste pakken , en hoe duur zijn die dan ?
alvast bedankt
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
denk zonder je quadje af te breken,dat er veel sneller andere dingen stuk gaan zijn als die veren.
als je je barossa gaat "mis"bruiken gaat hij niet lang leven. Prijs kwaliteit zit hem ergens. smc is een goed merk zolang je met manieren rijdt...
greet
gareth schreef:Wheelies heb je zeker geen andere veren nodig. Lukt denk ook niet echt met een 170cc barossa.
Had zelf een 250cc.
Voor jumps wel, die van mij was veel te hard geveerd, je stuiterde er zowat weer vanaf.
Goeie veren kosten meer als de helft van de nieuw prijs van jouw quad.
da lukt altijd he , als je maar genoeg met de koppeling speelt , ma kdenk nie da da dan gezond is vo de koppeling ...
@ barossa : tjah en die vering , als ik jouw was zou ik op een barossa toch geen andere vering steken hoor , of je bent al een serieus bedrag kwijt terwijl dat je quad na de eerste de beste hoge sprong al kan "breken""
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
Hoi,
Een setje goede veren kost meer dan je quad gekost heeft.
Ik vind het een zinlose investering,
ik wil je quadje neit afbreken maar.
je kan je beter direct een degelijke quad kopen,dan aan een lowbudget quad veel geld uit tegeven.
setje veren mag je tog zo'n 1500euro snel rekenen.
als een je een uitlaat van 3-400euro al veel vind, zou ik niet denken aan veren
tenzei je in occasie ergens goedkope veerjtes op de kop kunt tikken
Veren kosten veel geld daar ben ik ondertussen ook achtergekomen.
Ik ben op dit ogenblik ook op zoek naar een achterveer en ben al aardig verschoten wat die dingen kosten.
Een gemiddelde achterveer ben snel 700 € kwijt.
En dan moet ge nog niet te zot doen.
Andere schokkers heb je nodig als je alle stelmogelijkheden geprobeerd hebt en ze nog steeds niet naar wens zijn.
Je komt eigenlijk met een algemene vraag. Je schrijft er niet echt bij wat je probleem is, want kan er niet echt uit opmerken dat ze te hard of te zacht zijn als je neerkomt bij het springen. Je kan ook andere veren erop laten zetten bv. een veer die geschikt is voor een ander gewicht.
Hello,
Heb zelf ook met een SMC 250 cc gereden...
Wanneer ik ging crossen, na twee reeksen altijd de vering kappot...
Dusja... misschien dat een blastervering je kan helpen?
GRTZ.