eerste wedstrijd

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
mich_banshee
Easy Quadrider
Easy Quadrider

eerste wedstrijd

Bericht door mich_banshee »

Vanaf wanneer is het eigenlijk aangeraden om eens mee te doen aan een wedstrijd? Ik bedoel hiermee, ik heb een week mijn banshee, en op termijn zou ik wel eens willen proeve van zo een wedstrijd op francorchamps bvb, maar moet ik dan eerst aan goeie snelheid door de bochten kunnen vliegen? of zijn er daar ook rijders bij die niet zo heel snel gaan?
btw, de mengverhouding benzine-olie: op mijn oliepul staat er 1:40, ik heb hier al gelezen als je sportuitlaten hebt, 1:35. Wat is het nu? tussen de twee?
grzz
michel
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

wat vind je er van om nog ff te gaan oefenen :shock: jij begint al erg vlug , als je aan zoon wedstrijd gaat mee doen dan moet je nogal veel kunnen !
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

De laatste keer dat ik in Spa ben geweest met de wintercup reden er ook zat mee die voor de fun meededen en gewoon wat rondtoerden. Dat gebeurd nu bij de MON ook gewoon.
Ik weet niet of je al meer ervaring hebt met quads, of alleen op de Shee? Het gaat om de controle wat je hebt over de machine. Houd je het ding in de hand of niet. Vraag het ook af of het veilig is voor jezelf en voor anderen of jij medoet aan zo`n wedstrijd.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Plaats reactie