welke quad te kopen
-
- Quad Master
- Contacteer:
nee mag niet op de op 16 jaar
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hallo
niet voor een blaster gaan met 1.86 het gaat wel maar daar is alles mee gezegd
koop een ltz 400 een raptor 350 ofzo en draai eerst het begrensschroefje bij de duimgas even zodat je niet het volle vermogen hebt en dan rustig opbouwen dan gaat het helemaal goed komen
gr
friso
niet voor een blaster gaan met 1.86 het gaat wel maar daar is alles mee gezegd
koop een ltz 400 een raptor 350 ofzo en draai eerst het begrensschroefje bij de duimgas even zodat je niet het volle vermogen hebt en dan rustig opbouwen dan gaat het helemaal goed komen
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
- Contacteer:
denk dat ge beter voor en banshee ,ltr ,kfx ,yfz maakt ni uit koop gewoon het beste wa ge voor u prijs kunt vinden
als ge nu en raptor 350 koopt verkoop je hem wss na 2 jaar voor en zwaardere dus ja kan beter van in het begin en zware kopen
(had ik ook beter gedaan) als je en lichte koop heb je der achteraf spijt van
je kan beter en zware kopen en rustig leren rijden ge leert da wel snel
als ge nu en raptor 350 koopt verkoop je hem wss na 2 jaar voor en zwaardere dus ja kan beter van in het begin en zware kopen
2-takt zal altijd het beste blijven
zo te zien wil je hem snel dood hebbenProBlaster schreef:denk dat ge beter voor en banshee ,ltr ,kfx ,yfz maakt ni uit koop gewoon het beste wa ge voor u prijs kunt vinden
luister maar niet naar hem...
koop wat je zelf wilt en wat je zelf denkt aan te kunnen. ben zelf ook maar voor een warrior 350 gegaan. maar hier zal ik ook nog wel een paar jaar mee doen.
voor dat bedrag heb je een mooie 660 raptor of een suzuki 400/450. meer het ligt eraan wat je zelf wilt en kunt.
maar zoals hierboven al gezegt is vraag eens of je nog wat op die raptor mag rijden zodat je zeker weet of je wel een 350 of miss meer cc wilt?
verlagen enz: kost zoveel en zo goedkoop zoals jij zelf wilt. voor een beetje verlagen/verbreden/ bandjes. 200/200?/bandjes weet ik niet? miss ook 200 euro samen? zeg 600 euro alles nieuw. dan heb je wel al iets leuks. maar je kan natuurlijk ook voor het dikke werk gaan zoals kw veren, crossbanden met velgen ( wat je miss in het begin zal hebben ) en een setje baanbanden met velgen.
dus ligt helemaal aan je zelf hoeduur je het maakt.
-
- Quadrider
- Contacteer:
ik volg quad-racerrr, kijk wat je een leuke quad vind die aan jouw 'optrek'-normen voldoet en zoek er dan eentje die binnen je budget ligt. maar een shee ofzo of een ltr vind ik een beetje overdreven om mee te beginnen als je een raptor 350 al moeilijk de baas kan. maar natuurlijk ook zoals pro blaster zegt, je kan een zwaardere kopen en geleidelijk aan opbouwen maar er gaat denk ik zo een moment komen dat je tijdens het 'opbouwen' eens wil zien wat de quad aankan en dat zal je niet te goed uitkomen denk ik
maar dit is mijn mening dan maar
grtzz de_jerre
maar dit is mijn mening dan maar
grtzz de_jerre
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
je zal blij zijn met je keuze voor de z400!Laurens schreef:eerst wil k u allemaal bedanke vr u advies ! kga denk ik voor de suzuki gaan 400.
en kheb zojuist afgesproken dat ik morgen mag gaan rijden op de raptor 350.
morgen ga ik jullie laten weten hoe het allemaal verlopen is !
greetz
mijn eerste quad was ook een z400(nog altijd dezelfde:p)
en kben nog altijd blij dat ik deze gekocht heb , alleen voor de speelsheid en het vermogen al ...
en van het inschroeven van de duimgas , daar kies je zef voor he ,ik heb het niet gedaan omdat ik niet kon laten om meteen volle gas erin te vliegen
grtz
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
*met het kapitaal dat je ter beschikking hebt denk ik dat de Z400 beste keus is .
een niet al te zware quad waar je alsook genoeg tuningstukken voor vind .
+ als je intresse hebt in wheelies trekken en rest van de rotzooi is me altijd gezegd dat de Z400 daar iets meer voor geschikt is dan bv een raptor doordat het zwaartepunt anders zou liggen .
**blaster is ideale beginnersquad maar niet met die lengte , ben iets kleiner maar heb de mijne weggedaan omdat ik er te bekrompen op zat .
***ivm kostprijs tuningstukken kan je hier al eens gaan rondkijken , alle prijzen staan er bij --> www.quadfun.be of http://www.quadcentrale.be/
als je verlaging + bandenset koopt zal je op een kostprijs van +/- 650 a 700 euro zitten tenzij dat je stukken 2de hands vind op het forum hier
****moest je intresse hebben in een Z400 staat eentje te koop van iemand van het forum inclusief velgen en opties
--> http://www.demodderberen.be/forum//view ... highlight=
ken deze man persoonlijk en kan zeggen dat hij de quad optimaal onderhoud en deze nog in topstaat verkeerd
werd uitsluitend voor tochten op de baan gebruikt
een niet al te zware quad waar je alsook genoeg tuningstukken voor vind .
+ als je intresse hebt in wheelies trekken en rest van de rotzooi is me altijd gezegd dat de Z400 daar iets meer voor geschikt is dan bv een raptor doordat het zwaartepunt anders zou liggen .
**blaster is ideale beginnersquad maar niet met die lengte , ben iets kleiner maar heb de mijne weggedaan omdat ik er te bekrompen op zat .
***ivm kostprijs tuningstukken kan je hier al eens gaan rondkijken , alle prijzen staan er bij --> www.quadfun.be of http://www.quadcentrale.be/
als je verlaging + bandenset koopt zal je op een kostprijs van +/- 650 a 700 euro zitten tenzij dat je stukken 2de hands vind op het forum hier
****moest je intresse hebben in een Z400 staat eentje te koop van iemand van het forum inclusief velgen en opties
--> http://www.demodderberen.be/forum//view ... highlight=
ken deze man persoonlijk en kan zeggen dat hij de quad optimaal onderhoud en deze nog in topstaat verkeerd
werd uitsluitend voor tochten op de baan gebruikt
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
ik heb gezegd dat ik vandaag mij verslag zou doen hoe het gegaan is, hier ben ik dan
raptor was geweldig op de openbare weg (straatbanden) voor de 2 km die we op de weg reden. trok hij geweldig en ook fyn in de bochten. maar zodra ik op de zandweggetjes volle gas gaf was hij redelijk kalm.
toen had ik door dat ik continue aan doordabben was. bochten was heel fyn met straatbanden in de modder
ik had alleen problemen met de schakeling, 1ste vittese naar onder 2 de naar boven...mja
en op de terugweg zyn we ook eeen hele vette quad tegen gekomen een hele witte met blauw kweet niet welk merk het was. lag heeeel laag van de grond. ik denk een suzuki 450.
ik hoop dat ik later mssh ook eens mee kan rijden in een meeting !
groete! [/url]
raptor was geweldig op de openbare weg (straatbanden) voor de 2 km die we op de weg reden. trok hij geweldig en ook fyn in de bochten. maar zodra ik op de zandweggetjes volle gas gaf was hij redelijk kalm.
toen had ik door dat ik continue aan doordabben was. bochten was heel fyn met straatbanden in de modder
ik had alleen problemen met de schakeling, 1ste vittese naar onder 2 de naar boven...mja
en op de terugweg zyn we ook eeen hele vette quad tegen gekomen een hele witte met blauw kweet niet welk merk het was. lag heeeel laag van de grond. ik denk een suzuki 450.
ik hoop dat ik later mssh ook eens mee kan rijden in een meeting !
groete! [/url]
vanwaar ben je ergens?dat mag ook via PM,
ik zou je een Z400 aanraden, en zoals dazoe vertelde, die van zijne maat (ik ken die gast ook ) is zeker een goede quad, ikzelf heb ook een Z en zou geen andere meer willen, super quad
ik zou je een Z400 aanraden, en zoals dazoe vertelde, die van zijne maat (ik ken die gast ook ) is zeker een goede quad, ikzelf heb ook een Z en zou geen andere meer willen, super quad
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;