Heb al een tijdje een draaigas op mijn banshee zitten maar toen ik er vandaag mee reed bleef gas constant vol open hangen in het veld. Ik weet dat dit waarschijnlijk te maken heeft met verwijderen van tors systeem, maar heb echt geen zin om de handgas terug te zetten. Toen ik over de weg weer naar huis reed, reed ze wel goed... Is er een oplossing voor dit probleem en weet er iemand een goed adres voor afstellen van carbs, heb VH uitlaten en heb ze laten afstellen maar de koudstart is veel slechter dan vroeger en ze gaat ook niet echt veel beter.
Handgas is niet nodig voor het verwijderen van de TORS, kan ook prima zonder handgas. Maar de TORS kan hier niet de oorzaak van zijn, die voorkomt juist het blokkeren van het gas. Smeer de gaskabel(s) eens door of kijk of deze niet klem zit ergens.
Gaskabels zijn nieuw, en tors zit er dus niet meer op. Heb net met de zoekfunctie een gelijkaardig topic gevonden en het zou aan de gasschuiven liggen. Kan ik mijn Tors systeem dan monteren met de draaigas?
dat probleem had ik vroeger ook dikwels met men banshee,.het probleem ligt aan de gasschuiven, origineel zit er een zwart laagje over maar na een tijd gaat dat eraf.wat je kan doen is je carb zuiver maken en dan gaat hij weer een tijdje goed.