wel heel erg goedkoop, klopt dit wel?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
motorfret
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

wel heel erg goedkoop, klopt dit wel?

Bericht door motorfret »

smevie
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door smevie »

DA KAN NI ZENNE :?
ENNE HEB JE DIE VERTALING AL IS GELEZEN :lol: :mrgreen: :?
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Hier is al eens een post over geweest, het zit hem zo in elkaar dat je eerts het geld moet storten op een rekeing van een soort van import-export bedrijf, en vlgens de verkoper zou je een money-back garanty krijgen moest je niet tevreden zijn van het product.

Ik zou het niet vertrouwen.

Moest het wat te vertrouwen zijn zou de vertaling ook wat beter zijn denk ik.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

k zou er niet op in gaan als je dat dan al eens wou doen :wink:
beamer320
Quadrider
Quadrider

Bericht door beamer320 »

volgens mij lijkt het een winkel ?

op de achtergrond v/d foto's zie nog

een x aantal quads staan ?
FreeStylah !

LOUD PIPES SAVE LIFES

THUG LIFE till i Die ! 2pac !

The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody

T H U G L I F E !
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

ik vind het wel erg goedkoop :?
wat een slechte vertaling, wel een goede vertaalmachine :p
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door yamaha_764 »

beamer320 schreef:volgens mij lijkt het een winkel ?

op de achtergrond v/d foto's zie nog

een x aantal quads staan ?
Ik zou niet teveel op foto's afgaan 2sec. google'n levert genoeg "waarheidsgetrouwe" foto's op. Dit lijk tme weer een duidelijk voorbeeld van een oplichter... :wink:

GrG
Arctic cat
Quadrider
Quadrider

Bericht door Arctic cat »

Ga hier NIET op in ! ! ! !

Dit is pure oplichterij !
motorfret
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door motorfret »

Dat het niet klopt wist ik al toen ik 'm plaatste...

het bericht was ook als: :lol: bedoeld...
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

misschien kan hij even slecht tellen als schrijven :mrgreen:

heb mailke gestuurd dat ik er morgen wil omkomen met boter voor bij de vis :evil:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
motorfret
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door motorfret »

ben benieuwd...
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

brutus32 schreef:misschien kan hij even slecht tellen als schrijven :mrgreen:

heb mailke gestuurd dat ik er morgen wil omkomen met boter voor bij de vis :evil:
Als het diezelfde kerel is waar ik een mail heb naar gestuurd, zul je een mail krijgen met een link naar een website van een expeditie bedrijf die de quad (zogezegd) zal leveren na betaling. En als ik me niet vergis zal je ook nog de mogelijkheid hebben om de goederen terug te geven als je niet tevreden bent met een money-back guarantee.

Zal er me anders eens ene bestellen se :lol:

Toegevoegd na 3 uur 13 minuten:

voila, heb het antwoord gehad, het ruikt naar oplichterij, want 4 jaar garantie geeft niemand (zover ik weet), en wie zal de quad importeren ? wie gaat die kosten betalen ? natuurlijk moet je eerst betalen en dan krijg je de goederen pas .. moest ik wat geld teveel hebben zou ik het wagen .. maarja, dan reed ik nu niet met een Kymco 250 he ...

===============================================================================================
Hello ,
I want to inform that the Suzuki King Quad 700 4x4 Automatic is new, completed with all accessories,certificate of warranty , all papers,kenteken ,original packing.
Warranty 4 years .
I am located in London .
The shipping/payment will be made using www.bulan-cartos.com . Please carefully read all the steps below .If you agree our terms send us your full name and address + final order so we can start the shipping .
It's 100% safe for me and you .
Read all the informations here : www.bulan-cartos.com/safe-exchange.php
----------------------
Here is how we are going to do :
1. I will ship the Suzuki King Quad 700 4x4 Automatic with : www.bulan-cartos.com
2. They will contact you and let you know that I sent you the Suzuki King Quad 700 4x4 Automatic and the status of the Suzuki King Quad 700 4x4 Automatic .
3.You will transfer the money to www.bulan-cartos.com
4.You will receive the Suzuki King Quad 700 4x4 Automatic and check them , test them etc.
5. You have 5 days to inspect the goods. You must confirm to www.bulan-cartos.com that the Suzuki King Quad 700 4x4 Automatic are as you expected to be so I can receive my money from them .
If you are not satisfied of the Suzuki King Quad 700 4x4 Automatic , they will come , pick up the Suzuki King Quad 700 4x4 Automatic and give all your money back. I will have to pay again the shipping taxes to receive the Suzuki King Quad 700 4x4 Automatic back .
You can contact www.bulan-cartos.com and ask about us : contact@bulan-cartos.com If you agree our terms please give us the shipping address where we must ship the product.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

"It's 100% safe for me and you." Dat erbij zetten... dat verraad ze beetje vind ik :s

Toegevoegd na 1 minuten:

I will have to pay again the shipping taxes to receive the Suzuki King Quad 700 4x4 Automatic back .

Zou ja veel te duur zijn voor die beste...
Groetjes thuis!

:D
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Alweer oplichters,

Had op marktplaats een Raptor 700 voor 3 duizend euro had gemaild en kreeg mailtje in het Engels terug dat meneertje in NL woonde en nu na Engeland is verhuisd en dat zijn vriendin die quad voor hem had gekocht en hem blablabla

En dan wat ons intereseert, eerst betalen dan sturen ze hem op. dat zeiden ze weer:p

Tha'ts 100% safe for you and me blabla:p

Mocht je wel een quad voor weinig verkopen geef hem dan aan een kameraad en laat hem die dan verkopen zodat de klanten even langs kunnen gaan want dit vertrouwd niemand.

Tel Sell is ook faliet (mannekes van de tv met hun lul verhalen over super fitnes apperaten)

En Tell Selll was legale oplichting haha
YAMAHA BREEZE 125cc
Plaats reactie