fp voor raptor 700

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
de_jerre
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door de_jerre »

yamahakoppel schreef:ik ben zelf ook aan het denken om hem weg te doen, omdat ik een powercommander wil steken en er is geen goede map voor te vinden en bij jumpingjet zeiden ze dat je bij fp nog minder uithaald dan met de originele uitlaat
dit is deels waar. dbm zei me eens dat je met dubbele uitlaten koppel verliest :roll: maar om nu te zeggen dat je er slechter mee gaat dan met de originele dan wil ik wel eens de testbank resultaten zien en dan geloof ik het :engel:
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

z400_racer schreef:ik merk het toch ook goed hoor opmerkelijk meer koppel en iets meer trekkracht
@beamer: ik trek mij da ook ni aan ma as ze de flikken belle wa dag van vandaag vrij snel gebeurt
hebbek et aan mijn been(15jaar :( ) vandaar... de dag da ik ermee officieel mag rijden
ist ook dikken uitlaat en veel lawaai hoor kunne ze me toch niks meer doen :afgestudeerd:
dikke uitlaat, veel lawaai, en terwijl nog is de sport verkloten voor iedereen.

tis nie omdat het luid is dat het goed presteert.

en effe on topic: 500euro vind ik een mooie prijs.
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

OpticalNicolas schreef:
z400_racer schreef:ik merk het toch ook goed hoor opmerkelijk meer koppel en iets meer trekkracht
@beamer: ik trek mij da ook ni aan ma as ze de flikken belle wa dag van vandaag vrij snel gebeurt
hebbek et aan mijn been(15jaar :( ) vandaar... de dag da ik ermee officieel mag rijden
ist ook dikken uitlaat en veel lawaai hoor kunne ze me toch niks meer doen :afgestudeerd:
dikke uitlaat, veel lawaai, en terwijl nog is de sport verkloten voor iedereen.

tis nie omdat het luid is dat het goed presteert.

en effe on topic: 500euro vind ik een mooie prijs.
mét db-killer e nicolas,op straat rijde ni constant op dezelfde plaats int veld wel vandaar...
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

Vinden jullie kabaal niet mooi? Ik vind dat echt fantastisch! Lijkt me zo super als je al van ver te horen bent. Maar ik wil mijn standaard uitlaat behouden. Ik wil er motorisch niks aan veranderen. Kan ik mijn DB killer uit mijn standaard uitlaat halen? Iemand ervaring mee wat je dan voor geluid krijgt?
Kees.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
beamer320
Quadrider
Quadrider

Bericht door beamer320 »

kees schreef:Vinden jullie kabaal niet mooi? Ik vind dat echt fantastisch! Lijkt me zo super als je al van ver te horen bent. Maar ik wil mijn standaard uitlaat behouden. Ik wil er motorisch niks aan veranderen. Kan ik mijn DB killer uit mijn standaard uitlaat halen? Iemand ervaring mee wat je dan voor geluid krijgt?
Kees.
je kunt een ander kopje kopen voor achter op je uitlaat

Sparkarrestor zo noemt het

is er dan uit

hij maak meer lewaai

maar voor je van zo ver te horen
moet je toch een demper kopen ;)

of een lijn gelijk mij ...

als je even searched vind je deze eind stukjes wel

edit :

hier een foto :

[/img]http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... spark+arre

hier nog een topic erover

http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... spark+arre

hoop dat je er wat aan hebt

;)
Laatst gewijzigd door beamer320 op do 10 jan, 2008 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
FreeStylah !

LOUD PIPES SAVE LIFES

THUG LIFE till i Die ! 2pac !

The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody

T H U G L I F E !
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

Ja ik kom ook niet op het woord maar ik heb het in de handleiding gezien. Dan X woord staat voor DB killer neem ik aan? Kan je die niet uit de demper halen? Of moet je dan perse een andere demper erop zetten?
Maar ik ga wel eens zoeken.
Ik wil eerst weten of je dan echt z'n crossmotor geluid krijgt.
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

hey

die geluidsdemper of spark arrestor kan je uit je uitlaat halen. deze is ij mij ook verwijderd. maakt eigenlijk redelijk veel lawaai.
heb ook een powercommander die daaraan is aangepast, ik voel wel wat verschil maar is nu niet ongelofelijk veel.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

Is dat dat boutje wat aan de onderkant van je demper zit?
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

met dat koppel verliezen is alleen als je een uitlaat hebt en dan gespiltz en raptor heeft er 2 hea dus dat koppel verliezen is niet waar want elke klep heeft ± evenveel tegendruk :wink:
dennis
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door dennis »

ja ik rij bijna altijd off-road en soms met gidsen en als je daar met zo een kabaal toekomt
moet je al ni mee vertrekken. kabaal goed, ik vind van ni want ze zijn al tegen quads en dan nog is meer kabaal maken
dan doe je alles na de knoppen

greetz

Dennis

btw als er iemand intresse heeft voor de fp
witte raptor 700
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Ik hou er ook liever m'n originele demper op, word nu al door zowat iedereen nagekeken & wil dat niet erger maken.

Op parcours is een luide uitlaat handig om je motor boven die van andere te horen uitkomen maar bij recreatief gebruik zou ik iedereen aanraden om het geluid binnen de perken te houden. De sport heeft er geen baad bij!
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

Mika schreef:Ik hou er ook liever m'n originele demper op, word nu al door zowat iedereen nagekeken & wil dat niet erger maken.

Op parcours is een luide uitlaat handig om je motor boven die van andere te horen uitkomen maar bij recreatief gebruik zou ik iedereen aanraden om het geluid binnen de perken te houden. De sport heeft er geen baad bij!
idd,helemaal mee eens
op parcour doe je wat je wilt maar in de veldbanen en op straat zoweineg mogelijk overlast proberen maken
de quad/motorsport heeft zo al een minder goede reputatie en bijna niemand ziet je er graag mee voorbijvliegen :(
:mrgreen:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Ik hou zelf van luide motoren & op m'n vorige quads kon de uitlaat geen kabaal genoeg maken maar nu ik op de openbare weg rij & soms eens een veldbaantje meepik waar je niet mag komen spreek ik wel anders!

Het zou leuk zijn als iedereen into quads & motos was, dan spaarde ik ook wel door voor een uitlaatsysteem maar ik zie nu de blikken al voor me van de mensen die ik tegenkom. :x
beamer320
Quadrider
Quadrider

Bericht door beamer320 »

ze kunnen de quads toch niet gaan verbieden hoor

dat zou er over zijn ...

hoeveel uitgebouwd autos rijden er met dikke uitlaten

om nog maar te zwijgen over de subaru's, eclipse, de nissan turbo's sx ss ...

maar ja das ieder zen mening he :)
FreeStylah !

LOUD PIPES SAVE LIFES

THUG LIFE till i Die ! 2pac !

The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody

T H U G L I F E !
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Mijn mening is dat hoe meer mensen er gaan rondrijden met een dik lawaai hoe meer de quads gaan opvallen & hoe meer controles er gaan komen. Meer controle zorgt ervoor dat ik minder kan rijden & dat wil ik absoluut vermijden!
Plaats reactie