Hulp bij aankoop quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
72_mrd
Quadrunner
Quadrunner

Hulp bij aankoop quad

Bericht door 72_mrd »

Ik ben van plan een quad te kopen voor wat te crossen. Maar ik weet niet juist wat ik zou kunnen kopen . Ik heb al met een blaster gereden en dat ging niet echt hard genoeg in het zand. Ik zoek iets waar ik enkele jaren kan van genieten. Een vriend van me raadde me een z400 van suzuki aan maar is dit wel iets voor mij. Ik heb nog niet zoveel ervaring . Budget is niet belangrijk wel het plezier dat ik er kan aan beleven .

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

gebruik de knop zoeken eens, hier zijn al pakken topics over :)
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Re: Hulp bij aankoop quad

Bericht door Thomaz »

72_mrd schreef:Ik ben van plan een quad te kopen voor wat te crossen. Maar ik weet niet juist wat ik zou kunnen kopen . Ik heb al met een blaster gereden en dat ging niet echt hard genoeg in het zand. Ik zoek iets waar ik enkele jaren kan van genieten. Een vriend van me raadde me een z400 van suzuki aan maar is dit wel iets voor mij. Ik heb nog niet zoveel ervaring . Budget is niet belangrijk wel het plezier dat ik er kan aan beleven .

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen

Mijne raptor 350 met:

Volledige Ep uitlaatlijn
Dynojet kit
Spoorverbreders,...

Vaste prijs € 5000 ! Ik vind persoonlijk dat mijne quad al goed vooruit gaat :wink:

Ik ga me een supermotard kopen, dus men quad moet weg. Laat maar iets weten moest ge interesse hebben.

Groeten Tom
karl
Quadrider
Quadrider

Bericht door karl »

Hoi,

Als je budget geen belang speeld,
Suzuki LTR 450
yamaha YFZ 450
Kawasaki KFX 450
Honda TRX 450

grt.
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

of als budget geen belang speelt een raptor 700 loopt ook als de bliksem en heeft minder onderhoud nodig als de 450 ers
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
72_mrd
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door 72_mrd »

Maakt het eigenlijk niet uit of je veel of weinig ervaring hebt ? Of gewoon eerst een zware kopen en dan rustig rijden ipv iets lichts en dan een nieuwe kopen naar mate je vorderd?
svenspeed450turbo
Quadrider
Quadrider

quad hulp

Bericht door svenspeed450turbo »

je hebt en pb .. ik heb van de eerste keer en zware gekocht maar hij moet buiten van mijn vrouw ... ik heb er zelf bijna niet mee gereden ... dit quadje is af ik ga er spijt van hebben dat hij weg moet maar ik heb er voor gekozen dat ik voor mijn gezin ga
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Ik denk dat je beter klein kunt beginnen en dan steeds groter, kost wat meer, maar dan leer je wel het beste rijden omdat je dan iedere keer de machine helemaal onder controle hebt.
Zo krijg je ook de minste ongelukkken.

Dit heb ik zelf ook gedaan! :crossercool:
Plaats reactie