Hulp bij aankoop quad
Hulp bij aankoop quad
Ik ben van plan een quad te kopen voor wat te crossen. Maar ik weet niet juist wat ik zou kunnen kopen . Ik heb al met een blaster gereden en dat ging niet echt hard genoeg in het zand. Ik zoek iets waar ik enkele jaren kan van genieten. Een vriend van me raadde me een z400 van suzuki aan maar is dit wel iets voor mij. Ik heb nog niet zoveel ervaring . Budget is niet belangrijk wel het plezier dat ik er kan aan beleven .
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen
-
z400_racer
- Quadracer

gebruik de knop zoeken eens, hier zijn al pakken topics over 
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hulp bij aankoop quad
72_mrd schreef:Ik ben van plan een quad te kopen voor wat te crossen. Maar ik weet niet juist wat ik zou kunnen kopen . Ik heb al met een blaster gereden en dat ging niet echt hard genoeg in het zand. Ik zoek iets waar ik enkele jaren kan van genieten. Een vriend van me raadde me een z400 van suzuki aan maar is dit wel iets voor mij. Ik heb nog niet zoveel ervaring . Budget is niet belangrijk wel het plezier dat ik er kan aan beleven .
Mijne raptor 350 met:
Volledige Ep uitlaatlijn
Dynojet kit
Spoorverbreders,...
Vaste prijs € 5000 ! Ik vind persoonlijk dat mijne quad al goed vooruit gaat
Ik ga me een supermotard kopen, dus men quad moet weg. Laat maar iets weten moest ge interesse hebben.
Groeten Tom
-
rappy 700 rijder
- Quadrunner

- Contacteer:
-
svenspeed450turbo
- Quadrider

quad hulp
je hebt en pb .. ik heb van de eerste keer en zware gekocht maar hij moet buiten van mijn vrouw ... ik heb er zelf bijna niet mee gereden ... dit quadje is af ik ga er spijt van hebben dat hij weg moet maar ik heb er voor gekozen dat ik voor mijn gezin ga