Mijn quad remt redelijk goed
Toen ik gisteren de verbredingsblokjes op mijn wolverine zette, zag ik dat mijn remblokjes ongelijk slijten. Het ene blokje (aan de ene kant van de remschijf) was 3.9mm en de ander 2.8mm

Weten jullie hier iets over?

Het is niet mijn parkeerrem want ik heb een parkeerstand(het pookje).Ralph schreef:Ik heb al eerder klachten gehoord over het remvermogen van de Wolverine. Het slecht functioneren van de handrem is wat aan te doen, aandraaien. Zoeken op parkeerrem of handrem en dan vindt je genoeg informatie hier over.
Ik bedoelde deze 'hendel' of hoe ik het ook moet noemen, zoals je kunt zien (ondanks de slechte kwaliteit) er zit een kier tussen , hoe kan ik dit oplossen.Ralph schreef:9 euro lijkt me niet gezond, 30 euro is een redelijke prijs. Het pookje op het stuur is de parkeerrem. Deze zou je achteraan aan moeten draaien. Maar dat heb je dus al gedaan?

Bedankt voor de tip, ik heb er WD-40 tussen gespoten en hij gaat weer helemaal terug naar de originele stand. Het inknijpen gaat nog wel erg zwaarArctic cat schreef:Op de foto waar je die hendel laat zien met een kiertje tussen hendel en aanslag zie je ook een boutje zitten. Draai dat een heel klein beetje lossen en doe er wat smeermiddel tussen. Denk dat jouw "probleem" dan opgelost is.