Pitbull => zo moeten ze aankomen

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

the dogg raptor schreef:
ten slotte wat ik nu ook wel nooit zou doen is kleine kinderen of vreemde mensen alleen laten met mijn honden hoe goed ze die ook kennen. ik en de vriendin zijn de enige die daar alleen bij blijven en dat doen wij gewoon uit voorzorg dat er nooit iets kan gebeuren en ik nooit op het vtm nieuws moet komen.

voila dat is mijn mening.

greetz
x2

idd. tzijn sterke beestjes...en ze kunnen tegen iets

de mijne KAUWT egels :mrgreen:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

ik heb hier even zitten lezen en merk dat er een eeuwige discutie is over het wel en niet braaf zijn van honden.
Vooral dan de pit-bulls en staffords rotwheilers en dergelijke.
Eerst en vooral een hond heeft een karakter .
Dit kan je bijsturen maar niet veranderen.
Maar karakter is geen agressie laat mij daar duidelijk over zijn.
Die grote loebas hier naast mij heeft veel karakter maar geen agresie.
Dat heb ik er uitgekregen van jongs af en ik kan u verzekeren dat het een varkentje was 'éérste klas.
En diegenen die al bij mij geweest zijn kunnen het bevestigen da's een braaf beest nu.
En ik heb er in heel zijn leven nooit op geslagen.
Een hond moet ge kunnen domineren en boeien met de stem niet met de vuist.
En geef een beest liefde en ge krijgt da dubbel terug, andersom ook natuurlijk maar er zijn genoeg idioten die daar geen rekening mee houden.
En dan krijg je dit van op het filmke.
En ik blijf er bij een hond neem je voor het leven en niet voor even.

Mijn bescheiden mening.

Toegevoegd na 1 minuten:
brutus32 schreef:
de mijne KAUWT egels :mrgreen:
Ben je zeker dat hij ze niet gewoon gebruikt als tandestoker omdat ge hem te taai vlees geeft :afgestudeerd:
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

je hond laten zien wie de baas is en streng(maar rechtvaardig) opvoeden , zonder hem te slaan (wat wrs agressie opwekt op lange termijn) zal denk ik de beste uitkomst geven :)
laat je desnoods begeleiden door een expert of volg lessen met je hond uit zekerheid.

maar nu beetje offtopic , met welke parameters moet je eigelijk rekening houden om te weten of de hond bij jou past en jij bij de hond ? want ik lees hier al van de hond die het eerste naar u toe komt enzo maar zijn er zo nog enkele dingen ?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

je kiest je ras dat je graag ziet en dan ga je via google meer info zoeken eventueel via een forum ofzo en als je dan tot de conclusie gekomen bent van goed ik wil er zo 1 dan ga je naar een erkende kweker en die zal je wel helpen en indien nodig begeleiden :wink:
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

Blaster-boy schreef:
maar nu beetje offtopic , met welke parameters moet je eigelijk rekening houden om te weten of de hond bij jou past en jij bij de hond ? want ik lees hier al van de hond die het eerste naar u toe komt enzo maar zijn er zo nog enkele dingen ?
vraag jezelf af welke kwaliteiten je zoekt in een hond...

kan/wil je veel wandelen ? veel contact met kinderen ? stad of "den buiten" ? heb je veel tijd/plaats ?

kan je de nodige aandacht geven ? (vooral de eerste jaren als ze "volwassen" worden)

kan je het betalen ? ( GOEDE voeding, inentingen, hondenschool, degelijke riem/tuig...)

indien je daar uit bent kan je de rassen beginnen bekijken... (waker,herder,...)

en na al die parameters schieten er een paar over en dan kies je met je gutfeeling en liefde op t eerste zicht :mrgreen:

succes met het zoeken en take your time ;)
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

thnx :D zal wel inorde komen dan :)

wil regelmatig gaan wandelen anders zit ik hier ook maar achter de computer..
redelijk veel contact met kinderen..
voldoende plaats hier wonen in een boerengat :p
kan aandacht genoeg geven dat heb ik er voor over :)
budget kan ik geen antwoord op geven dat zal er vanaf hangen of iedereen hier instemd met dezelfde hond :D

enige dat niet meezit is dat we in een huurhuis zitten en een golden retriever wrs te groot is voor binnen te mogen , en ben niet van plan om het beest hele tijd buiten te laten zitten :)
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
ONE YFZ
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door ONE YFZ »

filmpje slaat nergens op wat die mensen doe met die hond :hot: :duivel3: hier kan ik niet tegen heb dit wel is in het echt mee gemaakt door de schuld van de baas die man heb het geweeten :duivel3:
yfz ac racing bumper,vls stuur,leager a-arms,intrax vering, LSR achterass,LSR achterbrug,nerbars leager stuur stang,reiger stuur demper,harde baan banden, staale rem leiding,2 hottcams,yosimura uitlaat systeem,yamaha stuur rol,tusk tank dop,twin air filter,af gezaagden body,hielstrips,EN EEN slechte rijder ;-)
Plaats reactie