grotere benzine tank

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
ICHE
Quad Master
Quad Master

grotere benzine tank

Bericht door ICHE »

Hallo,

ik ben al enige tijd rond aan kijken naar zo'n 15L tank van ims of, ...
nu was mijn vraag,
-komen die veel hoger dan de origineel tank (komt het bijvoorbeeld tegen mijn vapor houder met laag stuur of komen ze helemaal zo hoog niet?),
-staat er ook "reserve" op?
-wat met de tank cover wat nu rond de originele tank zit? wordt er daar een andere bijgeleverd of ergens iets om de zijplastiek af te werken ?

iemand hier ervaring met zo'n tank ?
je ziet ik heb best nog wel wat vragen hierover :oops: en alle info is dan ook welkom hé.

grtz :bier:

EDIT=> Wim van quadfun:buig: thanks man, we gaan er eens eentje bestellen, dus ik zal mijn bevindingen hier posten.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik weet niet wat Wim je heeft verteld. Maar ik zal je vragen nog eens een keer beantwoorden, misschien ook nuttig voor anderen. Ze komen hoger, maar niet op de plek van het stuur. Ja er zit een reserve op, je moet het originele kraantje monteren. De originele tankcover past er niet op. Daarom worden ze geleverd in diverse kleuren. Zelf ben ik een voorstander van de doorzichtige tank. Het staat misschien wat minder mooi maar je kunt in 1x zien hoeveel peut je nog in de tank hebt.
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

krijg je dan niet zo'n rare bubbel boven je kappen uit?
je zijschilden bleven volgens mij heel dus dan heeft een doorzichtige tank weinig nut aangezien je toch tegen het gekleurde plastic van je kappen aan kijkt
CustomCoatingsHelvoirt
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

thnx voor de reactie nog mannen,
er komt idd zo'n bult bij, maar aangezien ik veel lange afstanden rij wou ik zo'n tank wel hebben, zal de montage en mijn bevindingen hier nog wel neerschrijven.

Afbeelding

grtz :bier:
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

ik vindt hem niet erg veel uisteken eh k heb liever dat hij wat uitsteekt en verder kunt rijde dan minder ver en styling goed is :duimhoog:
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

ik dacht dat je zo een bedoelde.

Afbeelding
CustomCoatingsHelvoirt
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Hmm ik dacht dat het zijkunstof er altijd af bleef bij een IMS. Bij de Yamaha Blaster en de Honda TRX450R wel. Dan kijk je zo de tank in.
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Ben er eens benieuwd naar, als het zoals op de foto van die gele is ziet het er toch mooi uit naar mijn mening :wink:
Plaats reactie