Warrior Quad-Racerrr [Fout op p17] - Vervolg URL:
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
ziet er vet uit , die photoshop ik zouw er zeker voor gaan .
jhaa accu mag je gewoon aan de lader hangen , zal geen probleemen opleveren.
veel suc6 met je groote ombouw , als het door gaat
jhaa accu mag je gewoon aan de lader hangen , zal geen probleemen opleveren.
veel suc6 met je groote ombouw , als het door gaat
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quadverslaafde
- yamahakoppel
- Quad GOD
een batterij van een quad is maar 8 A en je mag maar 1/10 van de kapasiteit opladen dus aan 0,8 A dus als je een kleine batterij lader hebt JA je mag wel iets hoger gaan in die Ampere maar zeker niet voor lang omdat die dan overkookt
je kunt ook startkabels gebuiken en uw pa zijn auto accu en dan een kort ritje maken
je kunt ook startkabels gebuiken en uw pa zijn auto accu en dan een kort ritje maken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
dus ik mag men quad voor men pa's wage zette. en via zijn accu op de mijne zette?yamahakoppel schreef:een batterij van een quad is maar 8 A en je mag maar 1/10 van de kapasiteit opladen dus aan 0,8 A dus als je een kleine batterij lader hebt JA je mag wel iets hoger gaan in die Ampere maar zeker niet voor lang omdat die dan overkookt
dat kan wel?
ps ik heb een accu lader met de opties 2v 6v en 12v 12 moet ik gebruiken. maar moet er ook iets bijstaan van 0,8a?
of kan ik gewoon meteen 12v erop aansluiten?
oja nog ff over aansluiten op de wage
men pa heeft een diesel en die heeft rond ( denk ik als mogenlijk is ) 100ampere
nou vandaag een klein '' stukje'' met de quad gereden.
ik draai de benzine kraan op on stroomt me allemaal benzine uit de carb ( via de afvoer )
dit bleef maar lopen.
heb er zelf niet aan zitte te klote dus...
toch maar even met de quad gereden. maar leverde niet veel op.
dus hij zal een van deze dagen nagekeken moeten worden
maar dan wordt hij waarschijnlijk ook meteen goed afgesteld.
ik moet zeggen hij maakte een dik geluid
denk wel meer dan 110 DB!
en flinke klappen bij gas geven soms.
dus niet zoon geweldige dag vandaag.
PS: heb de quad met starten aan de accu lader moeten hangen anders wou hij niet starten.
ik draai de benzine kraan op on stroomt me allemaal benzine uit de carb ( via de afvoer )
dit bleef maar lopen.
heb er zelf niet aan zitte te klote dus...
toch maar even met de quad gereden. maar leverde niet veel op.
dus hij zal een van deze dagen nagekeken moeten worden
maar dan wordt hij waarschijnlijk ook meteen goed afgesteld.
ik moet zeggen hij maakte een dik geluid
denk wel meer dan 110 DB!
en flinke klappen bij gas geven soms.
dus niet zoon geweldige dag vandaag.
PS: heb de quad met starten aan de accu lader moeten hangen anders wou hij niet starten.
Vorige week heb ik na een tijd mijn motor ook weer eens gestart. Carburateur had daarvoor ongeveer een maandje droog gestaan. Dus bezinekraan open, en jawel hoor, ook allemaal benzine uit de afvoer. Dus een paar keer er tegenaan getikt met een grote schroevendraaier, en het overlopen stopte. Conclusie is dus dat de vlotter bleef hangen door de uitdroging. Is deze eenmaal weer in beweging geweest, gaat het weer prima. Ik zou dus zeggen: experimenteer een beetje tot het overlopen stopt. Succes!
-
- Quad Master
- Contacteer:
vlotter blijft precies hangen, even erop tikken me toerenvies en is hopelijk opgelost, succes met je anderen problemekes
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quadrunner
- Contacteer:
- yamahakoppel
- Quad GOD
als je je quad bij jumpingjet binnen brengt die raad u aan voor extra gaten met filterkes te plaatsen hij zet die zelf
Groetjes Kris
-
- Quadrider
Ik wil geen spelbreker zijn maar persoonlijk vind ik dat alles er goed uit ziet.
Kleur en toekomst maar als je die andere ( raptor kappen steekt ) is het niet echt een warrior meer.
Dan had je mischien beter een raptor met kapotte motor gezocht en daar een warrior motor ingestoken.
Maar dat is mijn mening.
Maar het ziet er zeker niet slecht uit.
Grts
Kleur en toekomst maar als je die andere ( raptor kappen steekt ) is het niet echt een warrior meer.
Dan had je mischien beter een raptor met kapotte motor gezocht en daar een warrior motor ingestoken.
Maar dat is mijn mening.
Maar het ziet er zeker niet slecht uit.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
hey,
ik begrijp jullie volkomen die zeggen dat het jammer is, want dan is het geen warrior meer.
ik heb eigenlijk voor de warrior gekozen voor een goedkope oplossing omdat een raptor 350 in nederland ( voor een jongen van 18 jaar die maar 2/3 uur in de week werkt ) veel te duur is.
zo heb ik dus een goedkope oplossing gevonden.
Iemand met verlagings kit dat op de warrior past kan die mij de maten van zoon blokje eens geven??? en eventueel foto's van de blok''jes'' los??
en als het mogenlijk is ook de maten van een achterblokje als iemand dat heeft!
ik ga dt waarschijnlijk zelf laten maken wat dus genoeg geld bespaart
deze week zullen 2 pakketjes binnen komen alleen zal nog even moeten wachten want morgen om 6 uur wordt de quad weg gebracht.
maar zal wel foto's posten van de pakketjes
ik begrijp jullie volkomen die zeggen dat het jammer is, want dan is het geen warrior meer.
ik heb eigenlijk voor de warrior gekozen voor een goedkope oplossing omdat een raptor 350 in nederland ( voor een jongen van 18 jaar die maar 2/3 uur in de week werkt ) veel te duur is.
zo heb ik dus een goedkope oplossing gevonden.
Iemand met verlagings kit dat op de warrior past kan die mij de maten van zoon blokje eens geven??? en eventueel foto's van de blok''jes'' los??
en als het mogenlijk is ook de maten van een achterblokje als iemand dat heeft!
ik ga dt waarschijnlijk zelf laten maken wat dus genoeg geld bespaart
deze week zullen 2 pakketjes binnen komen alleen zal nog even moeten wachten want morgen om 6 uur wordt de quad weg gebracht.
maar zal wel foto's posten van de pakketjes
- yamahakoppel
- Quad GOD
wij hebben die blokjes ook zelf gemaakt gewoon blokje van 32 x 30 x 80 en daar twee plaatjes aan gelast voor de voorveer aan te maken zodat het gat voor de veer en het gat voor aan de A arm een 100 mm van elkaar staan voor warrior kan dat zelfs 120 mm zijn. die blokjes had ik eerst op de raptor staan je kan ook zelf aan de quad meten hoe dik uw veer is 32 mm en als je de veren onderkant los maakt kun je zien hoe ver je veren opzij uit kunnen, ook even de bovenste schroeven lossen dan gaat de veer beter opzij uit
hier een link als je bij verlagings kit kijkt heb je een foto
http://www.quadcentrale.be/Frame-Quad-Accessoires.htm
hier een link als je bij verlagings kit kijkt heb je een foto
http://www.quadcentrale.be/Frame-Quad-Accessoires.htm
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op ma 18 feb, 2008 23:16, 3 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris