Mijn Husqvarna smR 510
Mijn Husqvarna smR 510
Na lang wachten is hij er eindelijk
Mijn Husqvarna Smr 510 van 2007. Ik ga hem morgen voormiddag bij de dealer halen. Hier zijn al enkele foto's toen hij origineel stond.
Ik heb er al dadelijk handkappen van UFO laten opzetten, valdoppen en er komt morgen ook nog een stuurhoes op.
Aangezien dit een supermotard topic zal ik hier mijn verdere plannen en foto's bij op zetten.
De foto's:
Zo dat zijn de foto's als hem nog volledig standaard staat. Ik ga daar ne ferme tuf van maken, dus houdt dit topic van tijd in het oog
Groeten Tom
Mijn Husqvarna Smr 510 van 2007. Ik ga hem morgen voormiddag bij de dealer halen. Hier zijn al enkele foto's toen hij origineel stond.
Ik heb er al dadelijk handkappen van UFO laten opzetten, valdoppen en er komt morgen ook nog een stuurhoes op.
Aangezien dit een supermotard topic zal ik hier mijn verdere plannen en foto's bij op zetten.
De foto's:
Zo dat zijn de foto's als hem nog volledig standaard staat. Ik ga daar ne ferme tuf van maken, dus houdt dit topic van tijd in het oog
Groeten Tom
Laatst gewijzigd door Thomaz op do 02 okt, 2008 23:47, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Pro Quadrider
mooi machine !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Merci zilladude en airwolf. Ik ga er echt een raket van maken. De moto weegt 50 kg minder als mijne raptor 350 en heeft het dubbele vermogen Ik ga de eerste paar km goed uitkijken, dat ik het gewoon wordt. Het gaat weer even wennen worden om op 2 wielen rond te rijden, maarja met de quad deden we da ook van tijd he
De eerst volgende mods die ik er op ga zetten zijn:
Een openuitlaat, een andere luchtfilter en andere sproeierkes.
Groeten Tom
De eerst volgende mods die ik er op ga zetten zijn:
Een openuitlaat, een andere luchtfilter en andere sproeierkes.
Groeten Tom
hey tom,
knap machientje,
zeg als we eens gaan rijen komt ge nog eens ne keer mee hé. houd kalender ritten en vrij rijden goed in het oog
grtz
knap machientje,
zeg als we eens gaan rijen komt ge nog eens ne keer mee hé. houd kalender ritten en vrij rijden goed in het oog
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Cool
Ferm machine , ik hoe dit topic alvast in de gaten.
Ben benieuwt naar je plannen en verdere updates
Good luck alvast , mijn oog viel zelfs op een mooi raptorke op de achtergrond
Ben benieuwt naar je plannen en verdere updates
Good luck alvast , mijn oog viel zelfs op een mooi raptorke op de achtergrond
Always on the run
-
- Quadracer
knap machientje
veel plezier met je BOM
veel plezier met je BOM
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Cool
die raptor is denk ik nog nooit gestart is dit niet in de winkel getrokkenCharger69 schreef:MarioBros schreef: mijn oog viel zelfs op een mooi raptorke op de achtergrond
Die Raptor was me ook al opgevallen en dat lijkt me een mooi onderhouden machine
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Zeer zeker
Jups hoogst waarschijnlijk wel ze yamahakoppel.
Maar sprong gelijk in het oog
Maar sprong gelijk in het oog
Always on the run
Die rode quad heeft nog maar 800 km en is dus te koop.
Ja merci mensen ik ben ook enorm fier ! Ik heb hem vandaag opgehaald en hij heeft voor zijn eerste keer gedraaid De moto stond 5 seconde in men garage en toen moest ik nog ne ganse dag gaan werken. De ganse tijd er aan moeten denken. Toen ik thuis kwam was het gevoel sterker dan mezelf en heb ik hier in het straat een paar keer op en af gegaan
De moto is veel nerveuzer, gaat enorm fel vooruit en remt zéér krachtig met een klein tikkeltje op de voorrem. Dat het maar rap eind maart is dat ik mijn rijbewijs kan gaan afleggen En dan kan ik jullie eens vergezellen op een on-road ritje, ik kijk er al naar uit.
Groeten Tom
Ja merci mensen ik ben ook enorm fier ! Ik heb hem vandaag opgehaald en hij heeft voor zijn eerste keer gedraaid De moto stond 5 seconde in men garage en toen moest ik nog ne ganse dag gaan werken. De ganse tijd er aan moeten denken. Toen ik thuis kwam was het gevoel sterker dan mezelf en heb ik hier in het straat een paar keer op en af gegaan
De moto is veel nerveuzer, gaat enorm fel vooruit en remt zéér krachtig met een klein tikkeltje op de voorrem. Dat het maar rap eind maart is dat ik mijn rijbewijs kan gaan afleggen En dan kan ik jullie eens vergezellen op een on-road ritje, ik kijk er al naar uit.
Groeten Tom
Amai Tom proficiat met uw nieuwe aanwinst,ziet er een vet machien uit
Zal zeker een hele aanpassing worden,maar je zal het rap gewend zijn denk ik
En ik geloof best dat het héél goe zal vooruitgaan,ziet er wel heel strak uit en lijkt erop dat die niveel weegt,en dan een serieuze remschijf er vanvoor op,maar da zal wel zijn redenen hebben denk ik
Zoals Iche al zei,dan moet je maar eens meerijden hé als je uw rijbewijs hebt
Grtz en tot binnenkort
Sprot
Zal zeker een hele aanpassing worden,maar je zal het rap gewend zijn denk ik
En ik geloof best dat het héél goe zal vooruitgaan,ziet er wel heel strak uit en lijkt erop dat die niveel weegt,en dan een serieuze remschijf er vanvoor op,maar da zal wel zijn redenen hebben denk ik
Zoals Iche al zei,dan moet je maar eens meerijden hé als je uw rijbewijs hebt
Grtz en tot binnenkort
Sprot