iemand die me kan helpen?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
iemand die me kan helpen?
jonges zit hier met een probleempje, een vriend is een kruissing van een am staf en pit bull weesten afzetten... is doodbrave beest,maar heb zelf 3honden en deze is er teveel aan. hij zou vanavond nog wegmoeten. deze beest mag wel nederland niet binnen...
Moet weg omdat deze jongen was gaan samenwonen met zen vriendin,hadden deze hond gekocht,maar nu hij en zen vriendin uiteen zijn moet de hond weg omdat hij terug bij zen grootouders gaat wonen.
moet vanavond nog weg of zal anders wss ingeslapen worden...
iemand die deze hond wil? is zeer lief en braaf, heeft enkel veel aandacht nodig en een standvast iemand omwille zen karakter. iemand intresse? kunnen hem nog brengen vanavond...
greetz Robby
meer info:
http://www.hondenvrienden.topforums.be/ ... ic=80485.0
Moet weg omdat deze jongen was gaan samenwonen met zen vriendin,hadden deze hond gekocht,maar nu hij en zen vriendin uiteen zijn moet de hond weg omdat hij terug bij zen grootouders gaat wonen.
moet vanavond nog weg of zal anders wss ingeslapen worden...
iemand die deze hond wil? is zeer lief en braaf, heeft enkel veel aandacht nodig en een standvast iemand omwille zen karakter. iemand intresse? kunnen hem nog brengen vanavond...
greetz Robby
meer info:
http://www.hondenvrienden.topforums.be/ ... ic=80485.0
-
- Quadverslaafde
-
- Quadverslaafde
moest ik er de plaats voor hebben ik zou em meteen komen halen
maar heb dat al nog eens gedaan voorlopig en heb dan een heel goed baasje gevonden voor de hond,in dit geval word dat al iets moeilijker vanwege het ras spijtig natuurlijk!
veel succes met de zoektocht en hopelijk niet naar een asiel want zo een dier krijgt er 9/10 een spuit
zet em op kapaza endergelijke daar zijn mensen genoeg die een hond zoeken
maar heb dat al nog eens gedaan voorlopig en heb dan een heel goed baasje gevonden voor de hond,in dit geval word dat al iets moeilijker vanwege het ras spijtig natuurlijk!
veel succes met de zoektocht en hopelijk niet naar een asiel want zo een dier krijgt er 9/10 een spuit
zet em op kapaza endergelijke daar zijn mensen genoeg die een hond zoeken
Hallo
Kijk eens op www.staffordforum.nl
misschien dat iemand van daar je kan helpen , het is dat ik in nl woon anders had ik je er graag mee willen helpen.
mvg
Maykel
Kijk eens op www.staffordforum.nl
misschien dat iemand van daar je kan helpen , het is dat ik in nl woon anders had ik je er graag mee willen helpen.
mvg
Maykel
Neem anders eens contact met zo een fok kennel die alle rassen hebben, misschien dat zij er interesse in hebben om ervoor te zorgen dat hij een nieuwe baas krijgt.
Er zijn er verschillende en het moet wel gek lopen als er geen enkele open staat voor het idee.
Ofwel op google zoeken op forums naar mensen die zulke honden hebben, zit zeker en vast iemande bij die er nog wel eentje bij wilt
Ge moet natuurlijk wel kunnen aantonen dat hij voorzien is van alle nodige spuiten en een boekje en natuurlijk een chip, anders gaat ge weinig kans maken.
Er zijn er verschillende en het moet wel gek lopen als er geen enkele open staat voor het idee.
Ofwel op google zoeken op forums naar mensen die zulke honden hebben, zit zeker en vast iemande bij die er nog wel eentje bij wilt
Ge moet natuurlijk wel kunnen aantonen dat hij voorzien is van alle nodige spuiten en een boekje en natuurlijk een chip, anders gaat ge weinig kans maken.
-
- Easy Quadrider
mooi sch,,t is dat
zonde dat wij net een kleine hebben en dat mijn vriendin nog ff wil wachten anders was ie van harte welkom
zonde dat zo'n beesie de zondebok moet zijn
edit: net ff zitten kijken naar de foto's prachtig beesie
denk dat ik toch ga babbellen met mijn vriendin
alleen pin me er niet op vast hee
zonde dat wij net een kleine hebben en dat mijn vriendin nog ff wil wachten anders was ie van harte welkom
zonde dat zo'n beesie de zondebok moet zijn
edit: net ff zitten kijken naar de foto's prachtig beesie
denk dat ik toch ga babbellen met mijn vriendin
alleen pin me er niet op vast hee