works veren
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ohlins is de laatste tijd ook concurrentieel quad prijs. 900 € dacht ik, en dan heb je echt de top qua veren... en zit je niet met die stomme paarse kleur van Reiger... 
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
works zijn in de usa een goede oplossing voor betere veren als je geen competitie rijdt en toch betere vering wil... zijn piggybags uiteraard. je hebt op ebay ook redelijk veel elka veren liggen, en dat zijn de beste veren!
tja reiger of öhlins... öhlins al zeker niet, veel te duur voor wat ik rij. reiger is iets lager, 730euro voor de 2voorveren met alles erop en eraan en perfect afgesteld op je gewicht en rijstijl...
works veren kosten rond de 360dollar zonder verzending.
we praten hier enkel voor de voorveren uiteraard.
tja reiger of öhlins... öhlins al zeker niet, veel te duur voor wat ik rij. reiger is iets lager, 730euro voor de 2voorveren met alles erop en eraan en perfect afgesteld op je gewicht en rijstijl...
works veren kosten rond de 360dollar zonder verzending.
we praten hier enkel voor de voorveren uiteraard.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Vanuit Amerika verzenden kunnen ze soms heel goedkoop, zoals je bijvoorbeeld wat bij Ebay koopt, of die 12 dollar voor een stuurdemper en shockwears. Maar of het ook vanuit Europa naar Amerika mogelijk is om het zo goedkoop te doen weet ik niet.tussen 2 en 5 kg betaal je al 61,97 € om te verzenden naar VS, reken dan nog eens de verzending terug en je bent al een pak eurotjes kwijt. Naar Nederland kost 21,07 €.
Maar het is wel rot als je bijvoorbeeld een onderdeel breekt dat het dan eerst helemaal naar de USA moet.
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Let op met goedkoop verzenden vanuit de VS. Meestal is dat met USPS (US Postal Service), die hebben misschien een goede wielerploeg maar j moet een week of drie wachten op een pakje, hebt geen tracking mogelijkheid en ik ben al twee keer een pakje kwijt geraakt...Ralph schreef:Vanuit Amerika verzenden kunnen ze soms heel goedkoop, zoals je bijvoorbeeld wat bij Ebay koopt, of die 12 dollar voor een stuurdemper en shockwears. Maar of het ook vanuit Europa naar Amerika mogelijk is om het zo goedkoop te doen weet ik niet.tussen 2 en 5 kg betaal je al 61,97 € om te verzenden naar VS, reken dan nog eens de verzending terug en je bent al een pak eurotjes kwijt. Naar Nederland kost 21,07 €.
Maar het is wel rot als je bijvoorbeeld een onderdeel breekt dat het dan eerst helemaal naar de USA moet.
Sindsdien enkel nog UPS !
tja ik weet het niet, op z400central zijn ze er allemaal tevreden over, maar daar rijdt de helft op elka's... de rest die met works rijden, hebben die voor recreatie gebruik of in de duinen... en zijn er zeer tevreden over.
tja hoeveel keer per jaar of om de hoeveel tijd revalven?
tja hoeveel keer per jaar of om de hoeveel tijd revalven?
DQT Racing Team
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Fré, ik heb het niet over revalven hé, dat moet je hoogstens één keer doen als ze niet op maat gemaakt zijn. Ik heb het wel over onderhoud. Na een tijdje moet je toch de olie vervangen, die olie blijft niet meegaan, ook kan je een lek krijgen en moet dichting vervangen worden.Fré schreef:vraag mss es op z400central wie er al ooit zijn aftermarket veren heeft moeten laten revalven
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Crossers doen om het jaar veren binnen voor revisie, hoogstens om de twee jaar.
-
Fré
- Quad Expert

aaaaah zo, sloeber

oh enne toen ik de mijne bestelde moesten ze mijn gewicht niet eens weten. Wat indien ik een 150kg zware kerel zou zijn? Dan zouden mijn veren redelijk zacht aanvoelen imho, en dat kan je niet alleen compenseren met de regelbare comp/rebound, een aangepaste veer zou ook wel nodig zijn volgens mij.
oh enne toen ik de mijne bestelde moesten ze mijn gewicht niet eens weten. Wat indien ik een 150kg zware kerel zou zijn? Dan zouden mijn veren redelijk zacht aanvoelen imho, en dat kan je niet alleen compenseren met de regelbare comp/rebound, een aangepaste veer zou ook wel nodig zijn volgens mij.
White LTZ-450 - powered by MSD -