Quad ipv fiets

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Volgens mij heef hij ook geen interesse om snel te gaan rondcrossen.

Nou je mag met quad wel op de fietspad als je er met brommer mag tenminste (ben t nu alweer vergeten wat ik toen allemaal geleerd had bij bromexamen)

Maar helaas zijn bromquads beetje te klein. ik heb access streak gereden en met 2 personen word t al lastig.

volgens mij zijn de access sp en de adly rs wel wat.

Maar als we de regeletjes eventjes niet volgen: dan kun jet met de quad toch op veel meer plaatsen koemn dan de auto.

Wat fotografeerd u zoal als u natuur fotografeerd is een quadje wel fijn1

ga maar eens na dealers heen of zoek even op interenet.

alhowel een access streak 100 (is heel veel keus van 100 tot 300cc en nog vrij goedkoop) kun je ook overal komen t is alleen niet legaal. Maar eigenlijk snap ik het niet waarom een bromquad nemen als je wat meer power kunt krijgen.

En met bromquad en gewone quad kom je overal (niet altijd legaal).

dus eigenlijkmoet je gewoon kiezen!

groeten!
YAMAHA BREEZE 125cc
Quadsport
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Quadsport »

Heej,

Het voordeel van een bromfietsQuad is inderdaad dat je op plekken kan komen waar auto's soms niet kunnen komen.
Het nadeel daarentegen, is dat je op plekken niet kan komen waar auto's wel kunnen komen :p (al zijn de plekken altijd via andere manier wel bereikbaar :wink:

Als je bijvoorbeeld een acces streak koopt (de lange versie dan) kan je wel met zn tweeen erop, maar ik zou dan niet een bromfietsQuad kopen als je elke keer met zn tweeen wil rijden, dat is niet makkelijk/comfortabel
Een heuvel kom je makkelijk op, door het gras kan je rijden, maar niet zo snel als op asfalt. Het beste kan je de Quad iets opvoeren, door bijv. andere uitlaat of 70cc cilinder. Dat zijn geen dure aanpassingen, maar heb er toch profijt van. :D

wat betrefd verzekering, ik betaal 415 euro voor een heel jaar (wa EN diefstal).

Dus je hebt genoeg aan een bromfietsquad, maar als je toch 20 bent, zou ik ook kijken naar een zwaardere quad, en dan afwegen wat voor jou het beste is :wink:

H
Plaats reactie