Het is weer tijd om nieuwe banden te kopen.
Ik ga deze keer goede banden kopen en wel de Holeshot alleen ik weet niet welke type ik moet hebben.
Ik rij 70% op de weg en 30 offroad.
Welke holeshots kan ik het beste kopen er staat bijna bij alle banden dat ze goed zijn op
een harde ondergrond dus ik word er niet echt wijzer van welke ik nu moet kopen.
Je zou de holeshot xct kunnen nemen, ze zouden perfect moeten zijn voor ruig en harde ondergrond,
extreem anti puncture bestand dus niet snel lek rijden.
Je hebt ze in 6pl en 4pl dus sterk zijn ze zowieso.
Holeshots zullen na 5 ritten weg zijn op de weg! Ze zijn dan wel gemaakt voor harde ondergrond, maar daar bedoelen ze harde crossbanen mee, en ook daarop houden ze het niet lang uit. Ik zou eerder kijken naar kenda's of Goldspeed SX's
Als je echt holeshot wil, ja oke dat kan maar ze gaan niet lang mee (puur door hun compound) maar als het niet per se holeshot moet zijn , dan zijn er genoeg banden die een stuk langer mee zullen gaan.
shy fx schreef:o nee sorry het waren van die Slacher banden
weet iemand daar wat van?
Slasher worden gemaakt van natuurlijk rubber, meestal een zeer harde compound, hierdoor slijt de band weinig maar de grip is ook minder in verhouding. Het is maar net wat je wil en waar je je eisen aan stelt.