suzuki tlz 400

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
seal
Toeschouwer
Toeschouwer

suzuki tlz 400

Bericht door seal »

Hallo
Ik ben nieuw op deze site ,en heb sinds een maand ne gele suzuki tlz 400 gekocht ,heb er wat mee aan het oefenen geslagen ,omdat ik van een race moto kom,
maar vorige week het geluk van mijn leven,gaan rijden zoals alle dagen,eerst tegen een goei 90 denk naar de bossen in lichtaart alles ging nog goed dan daar zo'n 15min aan het rijden vlak voor ne bocht,voel ik geen controle op mijn stuur wat had je gedacht ik overkop had geluk was net aan het afremmen voor de bocht machine boven op mij
bleef nog wat nadraaien recht gepikelt alleen ne gekneuzde enkel maar mijn stuurstang kapot,thuis de kappen eraf gedaan wa was me dat de stuurstang was op 3 plaatsen gelast met een bus ertussen alle wie doet zoiets (of doet het dan tegoed) gewoon afgeschuurd,nu was mijn vraag dat iemand die quad kent ,de gene waar ik hem van had zij dat hij tip top was komt van heers je kan hem herkennen aan 1 koplamp onderste is gaas voor ,het is maar dat ik niet aanhoudende iets meemaak ,als iemand iets weet dank u
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

hmmm, als je hard reed: geluk gehad!

Wat helpt dat als je weet van wie de quad is...
Groetjes thuis!

:D
seal
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door seal »

ja ik was juist aan het afremmen dus ik reed eigenlijk niet zo hard ,ook omdat ik er nog veel moet van leren,maar zo leer je het niet he
o ja hij is van 2003 en hangen plakers van quadcentrale op ,maar ik geloof nu wel niet dat die mannen zoiets doen he
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

verborgen gebreken :wink:

dat helpt. aangezien hij miss hierdoor wel een flink ongeluk heeft gehad.

naja gelukkig dat u niet veel heeft. maar hoe kan hij nu over de kop slaan?

Was dit in het bos? of nog op de weg?
seal
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door seal »

was in het bos al een 15 min aan het rijden,toen ik denk met die putten en kuilen is de stuurstang gebroken op de las en ging de quad zijne eigen weg amai
ja van die verborgen gebreken ,ik ken niet zoveel van ne quad maar nu een nieuw stuurstang zoeken
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

auw :shock: pijnlijk. :|

waar heeft u de quad zelf dan vandaan?

neem aan dat u die gewoon bij die man gekocht heeft en dus ook weet waar hij woont ect?
seal
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door seal »

ja weet waar hij woont ,maar ja is in de staat dat hij zich bevind he ,en die ga ook zeggen van ik heb daar niks aan gedaan ,weet ge wel
zodus probeer ik er zo uit te komen .maar nu weet ik dat ik de volgende keer ne gast meenemen die er iets van af kent
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

oww das minder goed..
gelukkig ben je van ergere dingen gespaard gebleven
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

ik weet niet of het zoon ''ruiger '' type is maar anders neem eens contact met hem om.

en vertel hem daarover en dat hij hier niks over gezegt heeft.

miss dat er nog iets op te losse valt?

en anders miss verdere stappen ondernemen ( mits dit kan :roll: heb ik natuurlijk geen flauw idee van)
seal
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door seal »

ja gaan nog wel eens rond bellen en ook naar de quadcentrale misschien , maar voor een paar euro 's ga ik natuurlijk geen proces beginnen ,wie weet waar of hoe stopt zoiets misschien alles voor mijn eigen dan kost het twee keer zoveel,maar toch al zeker bedankt voor jullie reactie :duimhoog:
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Da's levensgevaarlijk zoiets.
Met een stuurstang moet je niet zitten kloten, zeker als je er niets van kent.
Voor het zelfde geld brak die tegen 90km per uur en was je er nu niet meer.
Dozo
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Dozo »

Linke shit dit...
Ik zou de verkopende partij toch maar eens vragen of hij van echt plan was om een "aanslag"op u te plegen.
Ik zou contact met hem opnemen om het e.e.a. te bespreken.
Het kan niet zijn dat de vorige eigenaar er niets van wist ...
LEVENSGEVAARLIJK dat soort idioterie ...
seal
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door seal »

ja nadien heb ik erook aan zitten denken ,als da tegen een goei snelheid is op de baan dan hadden ze er nu over gesproken op het nieuws
en dan had hetweer geweest van die motor rijders is toch altijd hetzelfde verhaal,ik besef dat ik heel veel geluk heb gehad,maar nu maar alles te goei maken
Plaats reactie