mijn zoon is 6j en wil graag ook een quad
mijn zoon is 6j en wil graag ook een quad
ik zou een 90 cc willen kopen het moet een sport quad zijn ,ik wil hem hier mee competitie laten rijden
hebben jullie soms een idee welk merk en waar ik deze kan kopen,zou wel een 2 hands worden
weet een polaris predatorstaan is dit een goede cross quad
hebben jullie soms een idee welk merk en waar ik deze kan kopen,zou wel een 2 hands worden
weet een polaris predatorstaan is dit een goede cross quad
-
- Quadracer
een lt80 van suzuki lijkt me ideaal voor zo'n gastje
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoi,
Ik heb een lt80 voor mijn zoontje van 8 jaar
Suzuki is degelijk en bertrouwbaar.
Maar ! ik denk als je je zoontje er competitie mee wil laten rijden dat er dan toch het één en ander aangepast moet worden
oa. verbreden, veren,uitlaat.
Op marktplaats.nl staat er ééntje competitie klaar ? heb ik per toeval deze week zien staan.
Ik zou zeker geen nieuwe lt90 4takt kopen,heb er nog niets goeds over gehoord.
grt.
Ik heb een lt80 voor mijn zoontje van 8 jaar
Suzuki is degelijk en bertrouwbaar.
Maar ! ik denk als je je zoontje er competitie mee wil laten rijden dat er dan toch het één en ander aangepast moet worden
oa. verbreden, veren,uitlaat.
Op marktplaats.nl staat er ééntje competitie klaar ? heb ik per toeval deze week zien staan.
Ik zou zeker geen nieuwe lt90 4takt kopen,heb er nog niets goeds over gehoord.
grt.
En collega van mijn werk heeft er 2 te koop staan (suzuki 80cc)
één ervan is volledig getuned want de dochter heeft er zelf dacht ik 1 jaar competitie mee gereden en de andere is licht getuned.
Ik zal er ,vandaag of morgen ,de foto's opzetten en het telefoonnummer bijvoegen
Grtz Dirk
Toegevoegd na 36 minuten:
hier de foto's
De gele Quad is volledig competitie klaar en de rode iets "minder"
Beide quads worden nog volledig nageken + onderhoud voor verkoop
Deze quads zijn dus niet van mij .Gelieve te bellen naar +32475863372
Grtz Dirk
één ervan is volledig getuned want de dochter heeft er zelf dacht ik 1 jaar competitie mee gereden en de andere is licht getuned.
Ik zal er ,vandaag of morgen ,de foto's opzetten en het telefoonnummer bijvoegen
Grtz Dirk
Toegevoegd na 36 minuten:
hier de foto's
De gele Quad is volledig competitie klaar en de rode iets "minder"
Beide quads worden nog volledig nageken + onderhoud voor verkoop
Deze quads zijn dus niet van mij .Gelieve te bellen naar +32475863372
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
-
- Easy Quadrider
mijn zoon is ook 6 jaar .zie hier de foto's van op het salon op een lt80 en nog iets
wie die foto's in het groot kan plaatsen mag dat voor mij doen want snap daar geen ballen van
wie die foto's in het groot kan plaatsen mag dat voor mij doen want snap daar geen ballen van
Laatst gewijzigd door don gigantico op vr 21 mar, 2008 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
VLS Junior Apex
Als je competitie wilt rijden kun ook voor een van bovenstaande modellen kiezen.
VLS is 4 takt en semi automaat. Apex is automaat. Veren beide veel beter als de voorgestelde suzuki's En standaar al sneller. Veel mogelijkheden tot tuning.
Voordeel met VLS junior of Xtreme Typhoon is dat je er op kunt doorgroeien. Makkelijke motor verwisselen en vol schakel van te maken eventueel geheel automaat. Frame is simpel maar doeltreffend.
VLS is 4 takt en semi automaat. Apex is automaat. Veren beide veel beter als de voorgestelde suzuki's En standaar al sneller. Veel mogelijkheden tot tuning.
Voordeel met VLS junior of Xtreme Typhoon is dat je er op kunt doorgroeien. Makkelijke motor verwisselen en vol schakel van te maken eventueel geheel automaat. Frame is simpel maar doeltreffend.
-
- Easy Quadrider