MCLB Overslag

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Tom61
Quadrider
Quadrider
Berichten: 454
Lid geworden op: ma 20 feb, 2006 18:16

Bericht door Tom61 »

No Limit W-tec schreef:
Tom61 schreef:Maja nikolas jij zegt wel dat je op een w-tec sneller bent maar ik heb ook op een w-tec gereden maar ik (had toen nog nooit 450 gereden) kon er egt niet meerijden stuurde veel ste zwaar vond ik dus ja het ligt aan de rijder en niet aan de W-tec en andere mannen gaan er wel hard mee dus ja
Is toch normaal dat als je nooit op een 450 hebt gereden dat je aanpassingsproblemen hebt ? Dat zal je met andere 450's ook hebben veronderstel ik.

Die dag had ik ook op een suzuki ltr 450 gereden en die stuurde fijner als un w-tec voor de rest een goed machine die w-tec da zeg ik nie kvond hem niet fijn sturen op dat moment dus ja verder is er nix mis mee
Shaggy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 11 apr, 2005 11:49

Bericht door Shaggy »

Deden er in die wedstrijd ook piloten mee met een W_TEC ??
Ik hoor daar zoveel over praten, zou dat graag eens in het echt zien
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2463
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 20:47
Locatie: West-Vl

Bericht door Dutje#82 »

nu ik toch eens iets neerschrijven... ik geef tom volledig gelijk, w-tec rijdt best fijn, is licht, en goede motor. maar sturen vindt ik veeeel te zwaar ik kan er niet met overweg :), ik ben mijn licht stuur van de yamaha gewoon dan is die w-tec een heel stuk zwaarder
BERT'S RACING SHOP


For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
coen
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 186
Lid geworden op: zo 08 mei, 2005 16:36
Locatie: monaco

Bericht door coen »

mensen zetten ook vaak de stuurdemper veel te zwaar als je die wat terug draait stuurt hij veel lichter
craptor
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1602
Lid geworden op: wo 25 feb, 2004 23:36
Locatie: heerlen
Contacteer:

Bericht door craptor »

blablablabla gewoon gas geven :knikduim:
Plaats reactie