verboden in betekom
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
@fre, ik kan hierin op ingaan, hypocriete mensen zijn er ook, op de vergadering in merchtem is dit ook ter sprake gekomen. Wat me totzelftoe verwonderde is dat de mountainbikers zich al geviseerd voelen, er zei zelf eentje "nu zijn het de crossers, dan de mountainbikers en dan de tractors die het veld niet meer opmogen, dan de man met de hond..." het is dus ook gewoon een vicieuze cirkel van gefrustreerde mensen die een ander niet op hun recreatiegebied gunnen...
@flangler: het is niet omdat je in het veld geen lawaai mag maken,dat je dit op de openbare weg mag doen... mijn part mogen ze al die harleys,baanmotoren,getunede auto's met hun instalatie en dergelijke ook aanslaan ze, heb ik veel meer last van als er zo ene snachts paseert als da er nen tractor achter mij op de wei mais aan het afdoen is...
en je moet dus niet zwijgen,enkel doen wat je opgelegd word, anders verbrod je gewoon alles voor jan en alleman...
En dienen ene me zijnen 2loop,da zal vast niet den 1ste keer zijn dat die met dat idee zit, zoals vermeld in het charter, zie je iemand met een probleem, rij er naartoe,doe je helm af, knoop een conversatie aan,laat die man uitrazen... uiteindeijk gaat die dan maar 1ding zeggen: kom hier aub wat rustiger door... tenzij het een baantje is waar je helemaal niet door mag natuurlijk.
greetz
ps:hoe staat het trouwens met de situatie in betekom?
@flangler: het is niet omdat je in het veld geen lawaai mag maken,dat je dit op de openbare weg mag doen... mijn part mogen ze al die harleys,baanmotoren,getunede auto's met hun instalatie en dergelijke ook aanslaan ze, heb ik veel meer last van als er zo ene snachts paseert als da er nen tractor achter mij op de wei mais aan het afdoen is...
en je moet dus niet zwijgen,enkel doen wat je opgelegd word, anders verbrod je gewoon alles voor jan en alleman...
En dienen ene me zijnen 2loop,da zal vast niet den 1ste keer zijn dat die met dat idee zit, zoals vermeld in het charter, zie je iemand met een probleem, rij er naartoe,doe je helm af, knoop een conversatie aan,laat die man uitrazen... uiteindeijk gaat die dan maar 1ding zeggen: kom hier aub wat rustiger door... tenzij het een baantje is waar je helemaal niet door mag natuurlijk.
greetz
ps:hoe staat het trouwens met de situatie in betekom?
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
dat is ni van blijft in het potteke roeren, als ze binnen dit en een jaar zeggen he, quads worden compleet verboden in veldwegen,wat ga je dan zeggen? dit is wel wat er aan de hand is in de streek rond asse en men hamert er meer op quads als op motos dus ik als motorijder kan evengoed zeggen ze, van laat die quads maar barsten en we zien dan wel,ma dan volgen de motos natuurlijk...
Dus ik meen het gewoon goed,anders zou ik niet naar dergelijke vergaderingen gaan enzo.
greetz
voor het geval dat je toch denkt dat ik het niet goed meen en maar een zaag ben:
de gazet;
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... tCode=1785
Dus ik meen het gewoon goed,anders zou ik niet naar dergelijke vergaderingen gaan enzo.
greetz
voor het geval dat je toch denkt dat ik het niet goed meen en maar een zaag ben:
de gazet;
-
tim1988
- Quadrider

- Contacteer:
situatie is slecht!
Overal waar de toffe weggeskes zijn staat een bordje.
Jammer voor ons allemaal.
Ik ga eens proberen met de eigenaar van dat gebied praten ik heb al met iemand gepraat dat daar grond huurt om op te boeren en hij heeft daar helemaal geen problemen mee dat er quads en dergelijke doorrijden.
Als de eigenaar er ook geen problemen mee heeft en dit op papier wilt zetten ga ik er onmiddelijk mee naar de burgemeester en kan hij maken dat die borden weg zijn want die hebben daar in principe geen kl*te te zeggen zowel die groen mannen niet.
Voor de mensen die het niet weten hier passeerd geregeld een forum rit "hali,halo offroad @ tremelo"
En ook ritten van andere forums zowel 4x4, quads, enduro's
ik heb net een mail gestuurd naar de burgemeester en enkele schepenen van de gemeente begijnendijk waar betekom een deelgemeente van is .
Hierin heb ik gevraagd waarom de wegen gesloten worden voor ons en ofdat er geen compomis kan gesloten worden.
Ik heb ook de 10 geboden doorgestuurd en gezegd dat we in merchtem met hetzelfde probleem zaten en dat er daar duidelijke afspraken gemaakt werden en dat iedereen er akkoord mee ging.
Als er nog mensen geintereseerd zijn om hun een vriendelijke mail te sturen je vind hun e-mail adressen op http://www.begijnendijk.be
Hou het wel vriendelijk en beleefd en stuur geen mail naar stefan bogaerts die zal onze stituatie zeker niet begrijpen.
Ik ken deze mens omdat hij klant is in de garage waar ik werk.
Hij is groen in hart en nieren maar wel niet in de wagen!
Snelle reactie van meneer burgemeester zelf.
Ik hoop dat we er iets mee zijn ik doe alvast mijn best.
Beste Tim,
Bedankt voor uw info alvast.
Ik ga deze mail alvast meenemen naar het Schepencollege van nu maandag.
De aanhoudende veelvuldige klachten van omwonenden, boeren en politediensten noopten ons tot deze drastische maatregel in de beemden.
Ik bespaar u nu de meldingen van vandalisme.
De Laak en Dermervallei is natuurlijk ook een waardevolle agrarische zone en op sommige plaatsen zelfs waardevol natuurgebied.
De vorig jaar aangelegde landbouwweg kostte ons nogal wat centen en we moeten vaststellen dat door veelvuldig gebruik van jeeps en quads de toestand van de landbouwweg er zienderogen op achter uit gaat.
Desondanks pleit ik ook voor een degelijke politiereglementering in onze BRT zone aangaande deze problematiek.Ik zal deze mail dan ook voorleggen aan het politiecollege.
Ik begrijp uw fustraties maar we gaan proberen hier een degelijke oplossing voor te vinden.
We houden u op de hoogte en u mag me steeds contacteren op tel: (hier stond zijn gsm-nummer verwijderd om de privé niet te schaden)
Met vriendelijke groeten,
Willy Michiels
Overal waar de toffe weggeskes zijn staat een bordje.
Jammer voor ons allemaal.
Ik ga eens proberen met de eigenaar van dat gebied praten ik heb al met iemand gepraat dat daar grond huurt om op te boeren en hij heeft daar helemaal geen problemen mee dat er quads en dergelijke doorrijden.
Als de eigenaar er ook geen problemen mee heeft en dit op papier wilt zetten ga ik er onmiddelijk mee naar de burgemeester en kan hij maken dat die borden weg zijn want die hebben daar in principe geen kl*te te zeggen zowel die groen mannen niet.
Voor de mensen die het niet weten hier passeerd geregeld een forum rit "hali,halo offroad @ tremelo"
En ook ritten van andere forums zowel 4x4, quads, enduro's
ik heb net een mail gestuurd naar de burgemeester en enkele schepenen van de gemeente begijnendijk waar betekom een deelgemeente van is .
Hierin heb ik gevraagd waarom de wegen gesloten worden voor ons en ofdat er geen compomis kan gesloten worden.
Ik heb ook de 10 geboden doorgestuurd en gezegd dat we in merchtem met hetzelfde probleem zaten en dat er daar duidelijke afspraken gemaakt werden en dat iedereen er akkoord mee ging.
Als er nog mensen geintereseerd zijn om hun een vriendelijke mail te sturen je vind hun e-mail adressen op http://www.begijnendijk.be
Hou het wel vriendelijk en beleefd en stuur geen mail naar stefan bogaerts die zal onze stituatie zeker niet begrijpen.
Ik ken deze mens omdat hij klant is in de garage waar ik werk.
Hij is groen in hart en nieren maar wel niet in de wagen!
Snelle reactie van meneer burgemeester zelf.
Ik hoop dat we er iets mee zijn ik doe alvast mijn best.
Beste Tim,
De aanhoudende veelvuldige klachten van omwonenden, boeren en politediensten noopten ons tot deze drastische maatregel in de beemden.
De Laak en Dermervallei is natuurlijk ook een waardevolle agrarische zone en op sommige plaatsen zelfs waardevol natuurgebied.
De vorig jaar aangelegde landbouwweg kostte ons nogal wat centen en we moeten vaststellen dat door veelvuldig gebruik van jeeps en quads de toestand van de landbouwweg er zienderogen op achter uit gaat.
Desondanks pleit ik ook voor een degelijke politiereglementering in onze BRT zone aangaande deze problematiek.Ik zal deze mail dan ook voorleggen aan het politiecollege.
Ik begrijp uw fustraties maar we gaan proberen hier een degelijke oplossing voor te vinden.
We houden u op de hoogte en u mag me steeds contacteren op tel: (hier stond zijn gsm-nummer verwijderd om de privé niet te schaden)
Willy Michiels
µRobby schreef:dat is ni van blijft in het potteke roeren, als ze binnen dit en een jaar zeggen he, quads worden compleet verboden in veldwegen,wat ga je dan zeggen? dit is wel wat er aan de hand is in de streek rond asse en men hamert er meer op quads als op motos dus ik als motorijder kan evengoed zeggen ze, van laat die quads maar barsten en we zien dan wel,ma dan volgen de motos natuurlijk...
greetz
de gazet;
waar insinueer ik ook maar 1% dat je een zaag bent...geen woorden in de mond leggen he
met in het potteke roeren bedoel ik geen slapende honden wakker maken ,je denkt er goed aan te doen maar zou wel eens veel meer negatieve dingen kunnen teweeg brengen omdat je denkt iets goeds te doen
dat wil ik bedoelen,dat is niet aanvallend bedoeld ,helemaal niet
nogmaals,we mogen hier blij zijn dat er zoveel toegelaten word op quadgebied en mij hoor je niet klagen over enkele bordjes
enja ook al heb ik een quad voor op de baan,ik leef me af en toe uit op crosgebied ook ,dan wel niet met de 660
tim1988 schreef:hou het on topic!
het gaat hier niet over zagen maa over een offroad verbod
@flanger
als ge er toch nix mee inzit kom u dan hier niet moeien en ga naar een supermotard topic dit is voor echte offroad liefhebbers die samen willen werken aan een andere regeling dan een algemeen verbod!
vooral rustig blijven jongen
enne waar ziede gij offtopic ,ge moet goed lezen he en alles
achja ik lees het wel als er binnenkort strengere regels komen
kzal me niet meer moeien,speciaal voor u grote jongen
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
nouw ik woon ook bij een veld weg als je de straat af rijdt dan kom je in een veld weg gelukkig staat daar geen bordje , dat is in limburg nl lemiers vaals .
Beste Tim,
nouw bij onz rijden alle tractors alles kapot en die rijden ook wie een halve garen door de weg er is 1 die rijd je om als je niet aan de kant gaat !
en dan zeggen ze wat over quads en jeeps dat ze ook maar eens naar de tractors gaan kijken

Beste Tim,
nouw bij onz rijden alle tractors alles kapot en die rijden ook wie een halve garen door de weg er is 1 die rijd je om als je niet aan de kant gaat !
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Zeg jongens wat ik mij afvraag he, ik zag dat iemand zei mijn speel terrein pakken ze niet af. Ik weet wel wat leuke plekjes om te rijden waar echt niemand last ervan heeft en moet er ook met pijn in mijn hart langs rijden. Ik rijd nooit op die leuke plekjes want je krijgt hier in nederland echt een dikke boete volgens mij. Hoe doen jullie dat nou? Het liefste zit ik de hele dag op veld weggetjes en paar bergjes opklimmen enz. Maar het zit me altijd dwars dat je dan zeik krijgt enz. Doen jullie het gewoon of mag het daar echt?
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- cyberdrone
- Quadracer

Sommige zullen dat wel doen zeker, maar de meeste war ik mee rijd zullen er voorbij rijden als er duidelijk staat dat je er niet in mag ..(met de bijkomende pijn in het hart..)kees schreef:Zeg jongens wat ik mij afvraag he, ik zag dat iemand zei mijn speel terrein pakken ze niet af. Ik weet wel wat leuke plekjes om te rijden waar echt niemand last ervan heeft en moet er ook met pijn in mijn hart langs rijden. Ik rijd nooit op die leuke plekjes want je krijgt hier in nederland echt een dikke boete volgens mij. Hoe doen jullie dat nou? Het liefste zit ik de hele dag op veld weggetjes en paar bergjes opklimmen enz. Maar het zit me altijd dwars dat je dan zeik krijgt enz. Doen jullie het gewoon of mag het daar echt?
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates