Yamaha raptor 700 LE SM ==> Curtis Sparks uitlaat + 16t vooraan
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
zeer mooie quad vond de kleuren combinatie niet zo mooi in het begin maar heb er nu al een paar in real life gezien en het valt best mee ( moet nog gewoon worden )
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ben van plan nog een paar kleine aanpassingen te doen...
-Veerhoezen wit of rode
-Zou mij toch een andere uitlaat willen kopen
Een volledige lijn maar weet nog niet goed welke
Liefst met 1 demper en goed verwijderbare DB killer
Iemand een voorstel ?
Misschien Yoshimura en dan met een powercommander en andere luchtfilter...
Nu zit er die dubbele FP op met luchtfilterhuis aangepast en de injectie die anders geregeld is
En moet zeggen gaat evengoed als een raptor 700 met akrapovic met power commander en andere luchtfilter
-Nu is hij verlaagd door de schokdempers in te korten
Maar zou hem eventueel nog iets lager willen...
Wat zou de beste oplossing zijn
verlagingsblokjes steken ? of KW veren op de ingekorte schokdempers ?
-Veerhoezen wit of rode
-Zou mij toch een andere uitlaat willen kopen
Een volledige lijn maar weet nog niet goed welke
Liefst met 1 demper en goed verwijderbare DB killer
Iemand een voorstel ?
Misschien Yoshimura en dan met een powercommander en andere luchtfilter...
Nu zit er die dubbele FP op met luchtfilterhuis aangepast en de injectie die anders geregeld is
En moet zeggen gaat evengoed als een raptor 700 met akrapovic met power commander en andere luchtfilter
-Nu is hij verlaagd door de schokdempers in te korten
Maar zou hem eventueel nog iets lager willen...
Wat zou de beste oplossing zijn
verlagingsblokjes steken ? of KW veren op de ingekorte schokdempers ?
KW spiralen steken vooraan en achteraan.
Geen verlagingsblokjes! Die beugel van Durablue is ook best te vertrouwen.
Heb er wel de veiligheid nog opsteken van de spiralen. Er zijn er die dit ervan tussen halen om nog lager te gaan maar dan komt je spiraal los te zitten als je hem optilt of in wheelie gaat.
Geen verlagingsblokjes! Die beugel van Durablue is ook best te vertrouwen.
Heb er wel de veiligheid nog opsteken van de spiralen. Er zijn er die dit ervan tussen halen om nog lager te gaan maar dan komt je spiraal los te zitten als je hem optilt of in wheelie gaat.
No pain no game
Over welke veiligheid heb je het dan ?Rappy700 schreef:KW spiralen steken vooraan en achteraan.
Geen verlagingsblokjes! Die beugel van Durablue is ook best te vertrouwen.
Heb er wel de veiligheid nog opsteken van de spiralen. Er zijn er die dit ervan tussen halen om nog lager te gaan maar dan komt je spiraal los te zitten als je hem optilt of in wheelie gaat.
Dus als ik gewoon de KW veren steek nu op mijn verkorte schokdempers
Gaan de veren ook niet los zitten?
Want da probleem heeft mijne maat wel met zijn regelbare KW veren
wat bedoel jij met ingekorte schokdempers ...
ik heb de veren gestoken van kw en nog iets herlast aan de schokdemper zelf , ook nieuwe bevestigingen gelast in de plaats van die verlagingsblokskes
mijn veren zitten in alle geval niet los zenne
dus ofwel gewoon kw veren steken ofwel complete kit steken maar die kost veel geld he van kw zelf en ben zeker dat em niet lager gaat dan hetgeen ik nu gedaan heb ,mor te laag is ook niet goed natuurlijk
ik heb de veren gestoken van kw en nog iets herlast aan de schokdemper zelf , ook nieuwe bevestigingen gelast in de plaats van die verlagingsblokskes
mijn veren zitten in alle geval niet los zenne
dus ofwel gewoon kw veren steken ofwel complete kit steken maar die kost veel geld he van kw zelf en ben zeker dat em niet lager gaat dan hetgeen ik nu gedaan heb ,mor te laag is ook niet goed natuurlijk
Ik weet het ook niet juist wat ze gedaan hebben om hem te verlagen
De schokdemper zelf is ingekort en is goedkoper dan KW veren
Vandaag een vrij dagje en van alles eens geprobeerd
eerst en vooral power commander gestoken
Luchtfilterdeksel er af gedaan
en gewoon een twin air vervangfilter gestoken
Een map ingeladen van een DMC dual uitlaat, luchtfilter deksel weg en vervangfilter
Is veel agressiever in eerste en tweede
Dus we doen rustig verder
Het volgende zal een stuurdemper zijn...
De schokdemper zelf is ingekort en is goedkoper dan KW veren
Vandaag een vrij dagje en van alles eens geprobeerd
eerst en vooral power commander gestoken
Luchtfilterdeksel er af gedaan
en gewoon een twin air vervangfilter gestoken
Een map ingeladen van een DMC dual uitlaat, luchtfilter deksel weg en vervangfilter
Is veel agressiever in eerste en tweede
Dus we doen rustig verder
Het volgende zal een stuurdemper zijn...
Dus in Amerika een volledig pakket besteld van
-Barker's dual exhaust
-powercommander met custom map
-Trinity Pro intake
Als dat binnen is, gaat hij op de testbank voor alles af te stellen
Ondertussen ook al een alu kettingbeschermer gekocht
En nummerplaat naar onder gebracht op die Kettingbeschermer
-Barker's dual exhaust
-powercommander met custom map
-Trinity Pro intake
Als dat binnen is, gaat hij op de testbank voor alles af te stellen
Ondertussen ook al een alu kettingbeschermer gekocht
En nummerplaat naar onder gebracht op die Kettingbeschermer
-
- Quadrunner
- Berichten: 518
- Lid geworden op: zo 06 mei, 2007 11:11
- Locatie: Maascoast Belgium
amai amai, der is er hier ene serieus gas aan t geven!
ferm quadje, als k er een neiuwe moest kopen was t in die kleuren
ge hebt m echt ferm staan nu, echt goed bezig, zijn straffe mannen aan die kanten...
wat de verlaging betraft, k heb kw's en blokjes en dan zakt m toch wel heel fel, das leuk, heel leuk ma zo tegen de zomer aan dan ga k graag zo richting luik en daar staan de wegen nogal bol en das nie zo fijn als ge ma 1cm van de grond ligt...
ale, succes er nog mee he!
ferm quadje, als k er een neiuwe moest kopen was t in die kleuren
ge hebt m echt ferm staan nu, echt goed bezig, zijn straffe mannen aan die kanten...
wat de verlaging betraft, k heb kw's en blokjes en dan zakt m toch wel heel fel, das leuk, heel leuk ma zo tegen de zomer aan dan ga k graag zo richting luik en daar staan de wegen nogal bol en das nie zo fijn als ge ma 1cm van de grond ligt...
ale, succes er nog mee he!
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660