handschoene
-
vanpee jelle
- Quadracer

handschoene
zoals het al in de titel vermeldt staat hoe hou ik mijn handschoenen soepel?
telkens ze gewassen zijn zijn mijn handschoenen zowel men winter als men zomer paar stijf hoe kan ik deze terug soepel maken.
grtz jelle
telkens ze gewassen zijn zijn mijn handschoenen zowel men winter als men zomer paar stijf hoe kan ik deze terug soepel maken.
grtz jelle
raptor 660 power
- raptor350
- Quadracer

Zijn dit leren handschoenen? Zoja, eens bij een schoenenwinkel van dat vet gaan kopen voor leer intesmeren. Dat doe ik steeds met men crossbotten na elke poetsbeurt, en ze blijven steeds soepel.
Zo heb je ook minder kans dat het leer gaat scheuren.
Zo heb je ook minder kans dat het leer gaat scheuren.
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
-
vanpee jelle
- Quadracer

mijn zomerhandschoenen zijn van richa met knokkelbescherming die zijn denk ik wel in leer.
maar mijn winterhandschoenen zijn van stof en die hebben het het ergste van allemaal vooral de rechter.
ik spuit die wel in voor waterdicht te zijn maar het probleem is dat ik aan mijn rechterhand geopereert ben geweest en met een lichte stijfe wijsvinger zit en als die handschoenen stijf zijn heb ik heel veel last van kramp.
maar mijn winterhandschoenen zijn van stof en die hebben het het ergste van allemaal vooral de rechter.
ik spuit die wel in voor waterdicht te zijn maar het probleem is dat ik aan mijn rechterhand geopereert ben geweest en met een lichte stijfe wijsvinger zit en als die handschoenen stijf zijn heb ik heel veel last van kramp.
raptor 660 power
-
vanpee jelle
- Quadracer

-
vanpee jelle
- Quadracer