1*Ik zou me graag een volledige uitlaatlijn van gyt-r kopen
heeft hier iemand ervaring mee ? goede kwaliteit?
Koop ik me beter een andere?
Vermogen is het belangrijkste, geluid graag binnen de perken
2* De spark arrestor achterin de orginele demper mag je deze verwijderen en heeft dit een vermogen winst?
alvast bedankt Bjorn
gytr eb spark arrestor
-
- Toeschouwer
Bjorn,
Ikzelf heb ook geopteerd voor GYTR, past perfect + goede kwaliteit + performant.
Je kan gaan voor de performance demper of voor de quiet.
Ikzelf heb de eerste, en ja hij maakt een "mooi" geluid.
Je kan deze best combineren met een GYTR-filter + pre-filter + adapter (met open luchtfilterbak) + uiteraard een powercommander (map op de site te downloaden).
Mvg.
Ikzelf heb ook geopteerd voor GYTR, past perfect + goede kwaliteit + performant.
Je kan gaan voor de performance demper of voor de quiet.
Ikzelf heb de eerste, en ja hij maakt een "mooi" geluid.
Je kan deze best combineren met een GYTR-filter + pre-filter + adapter (met open luchtfilterbak) + uiteraard een powercommander (map op de site te downloaden).
Mvg.
-
- Quadracer
helemaal niet,dit zijn vrij goede uitlaten,B j o r n schreef:een gytr uitlaat is dus slechte keuze?
wat evil raptor bedoeld is dat als je ook nog andere stukken van gytr installeert dat je dan het
maximum aan kracht kan opteren uiteraard ook de map downloade voor de p.c.
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer
Inderdaad, als je de 3 mods (uitlaat/filter/powercommander) aanbrengt heb je de beste resultaten.
Hieronder vindt je een link met een aantal tests van uitlaten voor de Raptor 700:
http://www.atvrideronline.com/features/ ... index.html
De GYTR die ze hier testen is de quiet (eindcap met 3 gaatjes, de performance is volledig open) en geeft iets minder pk-winst.
Hieronder vindt je een link met een aantal tests van uitlaten voor de Raptor 700:
http://www.atvrideronline.com/features/ ... index.html
De GYTR die ze hier testen is de quiet (eindcap met 3 gaatjes, de performance is volledig open) en geeft iets minder pk-winst.