blaster heeft fmf uitlaat en originele sproeier zou ik met het deksel te verwijderen een beter effect hebben of ga ik dan carb moeten laten her afstellen
weet het maar die reed goed normaal zoals hij zou moeten er zat mss andere onder waar ze originele uitlaat terug hebben gestoken weet het niet maar hij doet normaal
maar als ik da deksel verwijder moet hij dan opnieuw af gesteld worden ? grtz and thx
daar heeft de sproeier toch niet mee te maken met de olie mengeling en dan zou hij ook niet draaien als het zou moeten denk ik toch e
en als ik gewoon mijn snorkel eronderuit haal zou ik dan moeten her afstellen
te arm draaien heeft te maken met de sproeier.
die snorkel zou ik niet weten, als je dan tog meer lucht wil bewerk het deksel/haal het eraf en stel em dan gewoon af. sproeier 270/280 en kijken naar de kleur van de bougie. sproeiertje kost je nog geen 4euro.
ok zal ik eens doen maar nu mee die uitlaat te steken draait hij nu toch al 9-10 maand goed naar mijn denken en al een paar grote onderhouden wel zelf maar draait nog altijd goed en welke kleur moet het exact zijn staan er daar ergens foto s van hier op forum?en da deksel zal ik eens proberen maar daar gaat hij niet armer van draaien he
PSYGROW schreef:ok zal ik eens doen maar nu mee die uitlaat te steken draait hij nu toch al 9-10 maand goed naar mijn denken en al een paar grote onderhouden wel zelf maar draait nog altijd goed en welke kleur moet het exact zijn staan er daar ergens foto s van hier op forum?en da deksel zal ik eens proberen maar daar gaat hij niet armer van draaien he
stevig blijven volhouden
post ook even hier als je blok kei en kei vast gelopen is
haal die deksel er af en laat die gewoont e goei afstellen