Remschijven

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Cavalli
Toeschouwer
Toeschouwer

Remschijven

Bericht door Cavalli »

Beste quadleden,

Kzal me even voorstellen:
Ik ben dus Jef Smets ben 19 jaar woon in omgeving van Antwerpen en ben sinds kort in het bezit van een quad Raptor 660:).

Zou er iemand mij kunnen vertellen hoe mijn remschijven(achteraan) zou kunnen vervangen van mijn raptor 660.
Of beter gezegd zouden jullie dit liever afraden?
Ben al naar een Bromfietsgarage geweest waar ze ook quads herstellen, daar hebben ze mij gezegd dat ze dat niet doen.

Mvg,
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Gaat het effectief over de remschijf of enkel de remblokjes?
Als er nood is om ze (remschijf) te vervangen, dan doe je dat best. Die dingen gaan echter niet snel stuk, of je moest natuurlijk zonder skidplate een serieuze steen raken. Met slecht functionerende remmen wil ik in ieder geval niet graag op de baan komen.
Laatst gewijzigd door Alfredo op wo 14 mei, 2008 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Cavalli
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Cavalli »

Alfredo schreef:Gaat het effectief over de remschijf of enkel de remblokjes?
Als er nood is om ze (remschijf) te vervangen, dan doe je dat best. Die dingen gaan echter niet snel stuk, of je moest natuurlijk zonder skidplate een serieuse steen raken. Met slecht functionerende remmen wil ik in ieder geval niet graag op de baan komen.
Ow foutje van mij het gaat om de remblokjes uitereraard.
Je kan zien dat het blokje bijna is opgebruikt en daarom wil een nieuwe plaatsen.

De remmen functioneren nog goed hoor, maar doe dit gewoon uit voorzorg je weet maar nooit he.
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Je had best even de zoekfunctie gebruikt, dit onderwerp is al enkele keren aan bod gekomen.

http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... remblokken

Echt moeilijk is het dus niet, en anders kan je altijd de manual gebruiken of hier verder vragen.
Cavalli
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Cavalli »

Dank u :D ,

Heb de zoekfunctie ook gebruikt hoor, maar kdacht aan remschijven ipv remblokken.

Mvg,
PeRReWePS
Quadrider
Quadrider

Bericht door PeRReWePS »

Dit vind ik nog het schoonste van allemaal (Een bromfiets/quad zaak welke geen remblokjes vervangen :lol: )
Ben al naar een Bromfietsgarage geweest waar ze ook quads herstellen, daar hebben ze mij gezegd dat ze dat niet doen.
Maar verder zoekfunctie doet al wonderen.
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

PeRReWePS schreef:Dit vind ik nog het schoonste van allemaal (Een bromfiets/quad zaak welke geen remblokjes vervangen :lol: )
Maar verder zoekfunctie doet al wonderen.
Vreemde zaak ja. Maarja.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Cavalli
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Cavalli »

Idd kvond het ook vreemd :?

Maarja mss is ie jaloers ofzo hahaa :D
Plaats reactie