SPECIAL EDITION 700R
Luchtsleutel er al op gezet op max. kracht maar komt echt niet los. WD40 ofzo helpt ook niet.
Voor de rest erg tevreden met de stang en het stuur, ziet er top materiaal uit & snel geleverd!
Voor de rest erg tevreden met de stang en het stuur, ziet er top materiaal uit & snel geleverd!
Laatst gewijzigd door Mika op di 27 mei, 2008 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
-
- Quad Master
- Contacteer:
idd, ziet er moi uit !
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Ik zou dan de originele kap niet spuiten maar vervangen door Maier kappen in zwart carbon of kappen van een gele SE van enkele jaren terug.
Het past volgens mij beter bij het concept van de quad, geeft hem een sportievere look. Ik weet dat smaken verschillen maar hierbij had ik toch graag eens jullie mening gehad.
De nieuwe stuurstang raakt de kappen een klein beetje als je het stuur helemaal om gooit dus ik moet er kleine sleufjes in gaan maken met de dremel. Met die nieuwe kappen te kopen zou ik dan mijn originele onaangetast kunnen laten voor bij de verkoop.
Het past volgens mij beter bij het concept van de quad, geeft hem een sportievere look. Ik weet dat smaken verschillen maar hierbij had ik toch graag eens jullie mening gehad.
De nieuwe stuurstang raakt de kappen een klein beetje als je het stuur helemaal om gooit dus ik moet er kleine sleufjes in gaan maken met de dremel. Met die nieuwe kappen te kopen zou ik dan mijn originele onaangetast kunnen laten voor bij de verkoop.