thnx morgen wss nerf barsMika schreef:Het heeft namelijk iets weg van de kleur van mijn Alfa, da's ook donkerpaars met een bruin-achtige schijn.
Echt vette bak!
En de quad is ook mooi onderweg om een pareltje te worden.
PUM@@TJ€ LTR 450 LE '08 update p11 na jaren :p
-
- Pro Quadrider
Re: PUM@@TJ€ LTR 450 LE '08 update p11 na jaren :p
sow aardig gek waar heb je al die jaren gezeten wel een bruut ding trouwens
autotuning, bodybuilding,snowboarden,... Natuurlijk altijd met quad bezig geweest, maat niet meer echt op het forum gezetenbonzaiking schreef:sow aardig gek waar heb je al die jaren gezeten wel een bruut ding trouwens
autotuning, bodybuilding,snowboarden,... Natuurlijk altijd met quad bezig geweest, maat niet meer echt op het forum gezetenbonzaiking schreef:sow aardig gek waar heb je al die jaren gezeten wel een bruut ding trouwens
Braaaaaaap *baf*
Werd tijd dat ge hier eens terug kwam zien!
idd zal nog is wat foto's uppenJdmhatchR schreef:Braaaaaaap *baf*
besteld is een power commander pc5 en mss erna nog een autotune eraan toevoegen als ik je juiste uitlaat vind.
rossiers, akrapovic, yoshimura, dmc, two brothers, dasa, motoworks ???? zoveel keuze he pff
Ik heb een rossier op mijn trx. Heb er verder nog nooit een gezien dus dan heb je wel wat apparts. Is wel heel erg luid.
HONDA the dream of power
Heb nu fp maar de personen die achter me rijden zijn niet zo content ;pdave88 schreef:Ik heb een rossier op mijn trx. Heb er verder nog nooit een gezien dus dan heb je wel wat apparts. Is wel heel erg luid.